אכזבה עצומה הלילה לנבחרת ישראל, שהפסידה 2:1 לרומניה ואיבדה את הסיכוי לעלות ליורו 2024 דרך שלב הבתים. ערן זהבי אומנם כבש ראשון כבר בדקה השנייה, ונתן תקווה שהכרטיס לשלב הבא נמצא מעבר לפינה, אבל אז ג'ורג' פושקאש (10) ויאניס חאג'י הפכו (63) וסגרו את הסיפור עבור הכחולים-לבנים שרחוקים כדי 5 נקודות מהמקום השני בבית 9, כשנותר עוד משחק אחד (נגד אנדורה). למרות זאת, החבורה של המאמן אלון חזן תוכל להבטיח כרטיס לטורניר הגמר, דרך שלב הפלייאוף.
"אכזבה עצומה", אמר בסיום חזן. "כדי לקחת את המשחקים האלה צריך להיות יותר מרוכזים, אחראים, ולא היינו מספיק. נגיע להזדמנות הבאה שלנו ונקווה שנצליח".
2 צפייה בגלריה
ישראל רומניה מוקדמות יורו 2024 אלון חזן
ישראל רומניה מוקדמות יורו 2024 אלון חזן
"נשתדל לעשות את זה בפלייאוף". חזן
(צילום: עוז מועלם)
"מה השתבש? במקום לעשות את ה-0:2 איבדנו ריכוז ונתנו להם להשוות, הם הצליחו במשחקי המעבר ושילמנו מחיר על זה. השחקנים עשו, ניסו, יכול להיות שעם ריכוז גדול יותר היינו מצליחים יותר, אבל נשתדל לעשות את זה בחודש מרץ (במשחקי הפלייאוף). מי הנבחרת הכי טובה בבית הזה? אם לא ניצחנו את רומניה במשחק הזה, כל הכבוד לנו, וברכות לרומניה".
"האוהדים והילדים והמשפחות שבאו למשחק הזה? זאת פשוט חוויה עצומה והלוואי שהיינו מצליחים להגיע לרמה שלהם. אנחנו עצובים שלא הצלחנו לשמח אותם, אותנו ואת האנשים מהבית. נשתדל לעשות את זה בפלייאוף".
2 צפייה בגלריה
ישראל רומניה מוקדמות יורו 2024
ישראל רומניה מוקדמות יורו 2024
"הטבלה לא משקרת". זהבי
(צילום: עוז מועלם)
זהבי, שכאמור פתח את המשחק בשער בזק, אמר בסיום: "פתחנו בצורה מטורפת, לפי החלומות, היינו יכולים לכבוש את השני אבל איבדנו פוקוס ושילמנו ביוקר, וזה כואב. קשה לי להסביר למה זה קרה, ניסינו לתת הכל. אולי זה בגלל שהרבה שחקנים לא שיחקו לאחרונה ולא שיחקנו בבית, ואלה הדברים שלא רצינו שישפיעו ואולי השפיעו. נבוא בחודש מרץ, תהיה לנו אז עוד הזדמנות, ואני מקווה שנעשה את זה".
"רומניה לא הפסידה אף משחק והיה לה אחלה קמפיין", סיכם זהבי במילים על היריבה. "אנחנו עובדתית הפסדנו והטבלה לא משקרת. מגיע להם ומקווה שבכל זאת נפגוש אותם ביורו".