עסקת ניקיטה רוקאביצה להפועל ב"ש נסגרה, זאת לאחר שהועברו טיוטות החוזה המתוקנות האחרונות, והודעה רשמית של המועדון צפויה לצאת בשעות הקרובות.
על פי החוזה, אחרי שהאוסטרלי יעבור מחר (רביעי) את הבדיקות הרפואיות, הוא יחתום על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת, וירוויח 330 אלף אירו לעונה.
3 צפייה בגלריה
ניקיטה רוקאביצה
ניקיטה רוקאביצה
ילבש אדום. ניקיטה רוקאביצה
(צילום: עוז מועלם)
3 צפייה בגלריה
משגיחה מהיציע. ברקת
משגיחה מהיציע. ברקת
ב"ש קיבלה את החלוץ שכל כך רצתה. ברקת
(צילום: עוז מועלם)
ההחלטה של רוקאביצה להצטרף להפועל באר שבע נחשפה לראשונה ב-ynet לאחר שהחלוץ בחר בה על פני נפטצ'י באקו. האוסטרלי הגיע לסיכום עם הנהלת המועדון כבר לפני שבועיים, אך העניין התעכב מעבר לצפוי כשהבעלים אלונה ברקת אף הציבה אולטימטום לאוסטרלי. הסיבה היא שטיוטת החוזה שנשלחה אליו לא הוחזרה לב"ש מאחר שהוא ניסה למצוא לעצמו קבוצה בחו"ל.
ברקת כבר סגרה פעמיים עם רוקאביצה והחליטה עד שהוא לא ישלח אליה את החוזה החתום היא לא תקיים איתו פגישה נוספת. בשל כך הופעל עליו לחץ לבצע זאת עוד היום, אחרת באר שבע תרד מהעסקה. בסופו של דבר הכל הסתדר ולאחר שיחתום על החוזה ינצל את פגרת הנבחרת כדי להיכנס בהקדם לכושר משחק.
3 צפייה בגלריה
תומר יוספי
תומר יוספי
תומר יוספי. נשאר במועדון
(צילום: באדיבות הפועל ב"ש)
לפני שעסקת רוקאביציה יצאה לדרך, הצליחה הקבוצה להחתים את הקשר הצעיר שלה, תומר יוספי, על חוזה חדש במועדון. יוספי, שעלה לבוגרים לפני שלוש עונות, אמור להיות הפנים של המועדון, שלא מתברך בהרבה שחקני בית. חוזהו, שאמור להסתיים בתוך העונה, הוארך בשלוש שנים והוא אמור להיות שחקן הקבוצה בארבעת השנים הקרובות. יוספי, שהיה שחקן בכיר בנבחרת הצעירה, מחזיק בדרכון אירופי ומספר מועדונים בחו"ל עקבו אחריו. לטענת נציגיו גם בארץ היו לו הצעות מקבוצות צמרת, אך הוא הסכים להאריך את חוזהו. כעת הוא יצטרך להילחם על כר הדשא ולהפוך לשחקן הרכב קבוע, משימה קשה מאוד כי בתפקיד שלו, בקישור המרכזי, יש מספר רב של שחקני רכש שעד עכשיו קיבלו המאמן רוני לוי קדימות על פניו.
יוספי: "בשעה טובה ומוצלחת אני שמח לחתום על חוזה ל-4 שנים נוספות בקבוצת הבית שלי, מועדון הכדורגל הפועל באר שבע. אני רוצה להודות על האמון שקיבלתי מהמועדון ומבטיח להשקיע את כל כולי על המגרש בכדי לסייע למועדון היקר לליבי להילחם על כל התארים האפשריים".
פורסם לראשונה: 08:10, 31.08.21