לאחר שני הפסדים רצופים, אחד למכבי פ"ת ואחד לראן בליגה האירופית, מכבי חיפה רוצה לחזור למסלול הניצחונות כשתארח מחר (רביעי, 20:00) את בני סכנין במסגרת המחזור הרביעי בליגת העל. מאמן האלופה מסאי דגו דיבר במסיבת עיתונאים לקראת המשחק, והתייחס למצבם של הירוקים.
תחילה התייחס דגו ליכולת הקבוצה נגד מכבי פ"ת ונגד ראן: "היו שני משחקים לא טובים. היו ימים לא פשוטים, אבל עבדנו ודיברנו על זה, במיוחד על המשחק האחרון. עשינו התאמות וחוזרים עכשיו לליגה ולבית שלנו. אנחנו מוכנים למחר ונעשה הכול כדי לחזור ליכולת שלנו. אני מאוד מאמין בקבוצה. אני רוצה לראות מחר את מכבי חיפה האמיתית. הצגנו כבר משחקים טובים העונה, במיוחד בבית. נכון שהיכולת עכשיו פחות טובה, אבל אנחנו עושים הכול כדי שזה ייראה יותר טוב. הרגשתי טוב באימונים מאז שחזרנו, יש ימים שטוב לקבל סטירה כדי להתעורר".
1 צפייה בגלריה
מסאי דגו. "כולם כשירים חוץ מחזיזה"
מסאי דגו. "כולם כשירים חוץ מחזיזה"
מסאי דגו. "כולם כשירים חוץ מחזיזה"
(עמרי שטיין)
דגו: "אני מאמין שמחר נראה אחרת"
(צילום: ONE)
על ההתלבטות בין איתמר ניצן לשריף כיוף בשער אמר דגו: "יש לי שני שוערים מאוד טובים שאני מאוד מעריך, זה לא המקום לדבר מי ישחק או לא ישחק. תחכו למחר ותראו. אלה שני שוערים שאני מאוד אוהב אבל מחר תבואו למשחק ותראו".
דגו הבהיר שדולב חזיזה הואהיחיד שלא כשיר כרגע למשחק:"כרגע חוץ מדולב חזיזה שלא כשיר למשחק כולם כשירים. ליאור רפאלוב קצת עם כאבי גב אבל התאמן באימון האחרון והיום אמור לערוך אימון מלא".