במכבי חיפה ממשיכים להתכונן למשחק העונה מחר (שני, 20:30) מול השנייה בטבלה מכבי ת"א. הפער שהירוקים פתחו בטבלה מהקבוצה של אייטור קראנקה עומד על שמונה נקודות מלחיץ את הצהובים לקראת המשחק בבלומפילד, כך סבורים במכבי חיפה. הקבוצה של ברק בכר מגיעה למשחק בידיעה שניצחון שלה יגמור כמעט בוודאות את סיפור האליפות מבחינת היריבה ויפתח פער משמעותי מאוד בשלב כזה של העונה.
נטע לביא יערוך מחר את משחקו האחרון בירוק, וצפוי לעזוב ביום שלישי לגמבה אוסקה היפנית, כאשר הירוקים צפויים לקבל כ-2 מיליון שקל עבורו. לביא צפוי לחתום לארבע שנים בקבוצתו החדשה, כאשר חוזהו מוערך בכמיליון אירו לעונה.
1 צפייה בגלריה
נטע לביא
נטע לביא
משחק הפרידה של הקפטן. נטע לביא
(צילום: עוז מועלם)
לקראת המשחק, ברק בכר מתלבט האם לפתוח עם עלי מוחמד, נטע לביא ומוחמד אבו פאני בקישור או להמשיך עם שני קשרים אחוריים. דין דוד זוכה להעדפה בחוד על פני פרנצדי פיירו שנמצא בתקופה רעה, בעוד עומר אצילי, צ'ארון שרי ודולב חזיזה צפויים לפתוח בחלק הקדמי. דניאל סונדגרן ששותף בניצחון על הפועל ירושלים נמצא גם הוא בתמונת ההרכב.
2,800 אוהדים ירוקים אמורים להגיע על מנת לעודד ולתמוך בשחקני האלופה במשחק החוץ מחר בבלומפילד. המשטרה הטילה איסור על הקהל האורח להכניס אביזרי עידוד כלשהם למשחק, זכר למה שקרה בשמינית גמר גביע המדינה בדרבי מול הפועל חיפה.