אחרי ה-0:2 על מכבי ת"א הערב (שני) במשחק העונה בסמי עופר, בזכותו צימקה מכבי חיפה את הפער מהמוליכה לנקודה בלבד, מאמן מכבי חיפה מסאי דגו הקדיש את הניצחון לאחותו, חיילת במג"ב. דגו סיפר כי מחבל ניסה לחטוף לה את הנשק היום בבאר-שבע.
"שמחה גדולה עבורי", אמר המאמן, "המשפחה שלי עברה אירוע לא פשוט היום, אחותי הקטנה היא מג"בניקית, מחבל ארור ניסה לחטוף לה את הנשק בבאר שבע, והיא התגברה על זה. אחותי אושר הנסיכה היא גיבורה אמיתית, המשפחה עברה יום לא קל, כך שאני מאוד שמח".
3 צפייה בגלריה
דין דוד מסאי דגו
דין דוד מסאי דגו
"שמחה גדולה עבורי". דגו חוגג בסוף המשחק
(צילום: עוז מועלם )
3 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
ניצחון קריטי. שחקני מכבי חיפה חוגגים בסיום
(צילום: עוז מועלם )
על המשחק: "כל משחק נגדם בשלושה מפגשים האחרונים זה היה משהו אחר. במפגש הקודם היה לנו את שרי. היום אמרתי לשחקנים שאנחנו פוגשים קבוצה מאוד חזקה, מאוד התקפית. אם אנחנו רוצים לנצח אותם אנחנו חייבים להיות מאוד טקטיים. רבע השעה הראשונה היתה מדהימה. גם השער השני הגיע אחרי לחץ מאיבוד. לא סתם החבר'ה האלו נמצאים כאן כמה שנים. בבאר שבע לא נראינו טוב, אבל כל משחק תלוי במכבי חיפה".
על הפרגון מצד הקהל, שקרא בשמו בסיום: "זה לא רק אני, יש לי צוות מדהים. אנחנו קבוצה שהיא מאוד מאוחדת. אין שחקן אחד שהוא מעל הקבוצה וזה הכי חשוב".
על המשחק הבא, אצל בית"ר ירושלים בטדי: "יש לנו כמה ימים להתכונן, אנחנו נוסעים לטדי. לא יהיה פשוט. אנחנו צריכים לבוא כמו היום מול בית"ר ואני מאמין שיהיה בסדר. הפועל באר שבע קבוצה מצוינת וגם הפועל חיפה קבוצה מצוינת. אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהיות צנועים בכל משחק. יש לנו עוד פעמיים מכבי תל אביב, פעמיים הפועל באר שבע, פלייאוף עליון. שום דבר לא גמור".
על שרי שמככב בהולנד: "התכתבתי איתו אתמול בבוקר. אמרתי לו בצחוק שהוא תוקע לי סכין בלב שהוא עזב. אנחנו מראים המון אופי שאנחנו מנצחים בלעדיו".
על שימיץ' שכבש היום ומציג יכולת נהדרת: "גם בימים השחורים שלו הוא סבל כי הוא שיחק בעמדה מאוד קשה. עשה טעויות נוראיות מול מכבי פתח תקוה, אבל מאז הוא עושה עבודה מצוינת ואני שמח בשבילו".
3 צפייה בגלריה
דגו חוגג
דגו חוגג
"הוא מאמן מצוין". דגו חוגג, קין ברקע
(צילום: עוז מועלם )
על הניצחון על קין: "אני חושב שהוא מאמן מצוין. הם עשו כמה שינויים לעומת גביע הטוטו, אבל גם אנחנו עשינו כמה שינויים. פתחנו חזק מאוד וגרמנו להם לצאת. יש להם קבוצה חזקה שתלך גם היא עד הסוף".
גדי קינדה הוסיף: "תחושות מדהימות, בטוח שהחבר'ה חוגגים בחדר ההלבשה. ניצחון חשוב, מאוד שמחים ומסתכלים כבר למשחק הבא. אני חוזר לכושר לאט לאט ומרגיש יותר טוב בכל משחק, אני מרוצה ממשחק ההקרבה שלי. לא הגעתי בכושר, אני חוזר בהדרגה לכושר שלי. אני שמח שנראיתי יותר טוב, ביקורות הן חלק מהכדורגל ואני מרוכז בעצמי. אני שמח שנראיתי יותר טוב ורוצה לעזור כמה שאפשר לקבוצה. היה ארוך ולא פשוט להגיע לפה, אבל מרגיש שהיה שווה את זה".