בכר: "אין שום פחד, נעשה הכל כדי לנצח"
(צילום: באדיבות ONE)
עם פער של 7 נקודות בפסגה, כשהוא בדרך לאליפות שלישית ברצף (ואולי גם לחוזה עתק בהכוכב האדום בלגרד, לפחות על-פי דיווחים שונים) - לברק בכר נותר להוריד רק עוד קוף אחד מהגב. ניצחון חוץ בבלומפילד על מכבי ת"א כמובן.
"קללת בלומפילד" - כך מסתבר- עדיין מחזיקה מעמד והערב (20:30) תגיע שוב לפתחם של מכבי חיפה ומאמנה. פעם, עוד לפני מגפת הקורונה - אירחה מכבי ת"א את המשחקים שלה באצטדיון בנתניה. שלוש עונות לקח הסיפור הזה, ומכבי חיפה ניצחה שם פעם אחת. אבל חמש שנים קודם לכן וארבע שנים (פחות חודש) אחרי, השליטה עדיין של התל-אביבית. הניצחון האחרון של מכבי חיפה על מכבי ת"א בבלומפילד נרשם אי שם במאי 2011, מצמד של תומר חמד, התרחש עוד לפני שהחלוץ יצא בכלל לשחק בחו"ל.
3 צפייה בגלריה
ברק בכר
ברק בכר
יצליח לשבור את הנאחס? בכר
(צילום: עוז מועלם)
הירוקים זוכרים היטב את הביקור האחרון שלהם בבלומפילד מול מכבי ת"א - בינואר האחרון. אז קראו למפגש הזה "משחק עונה" - והחבורה של אייטור קראנקה חגגה 0:3 מוחץ (אז עוד עם אוסקר גלוך בהרכב). רק שהפעם, כך לפחות מאמינים בחיפה, הנאחס יישבר.
לא פעם דובר על הלחץ שיש לשחקנים בירוק לפני המשחקים מול מכבי ת"א. על כך שהם מגיעים עם משקולות ברגליים, לא מוכנים מנטלית ויהיה מעניין אם בכר, במשחק שעשוי להיות האחרון שלו בבלומפילד אם אכן יעזוב בסיום העונה לחו"ל, יצליח לשבור עוד רצף שלילי של האלופה.
3 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
זהבי חוגג על חשבון מכבי חיפה בינואר האחרון
(צילום: עוז מועלם)
בכר יאלץ להסתדר הערב ללא פייר קורנו ומוחמד אבו פאני המוצהבים, גם שון גולדברג עדיין בספק והמאמן החיפאי לא תירגל את ההרכב ושומר את הקלפים קרוב לחזה. בכר עשוי לפתוח במערך שכולל חמישה שחקני הגנה, כאשר דילן בטובנסיקה יחזור לסגל לאחר שריצה הרחקה והוא עשוי לפתוח לצידם של רמי גרשון ועבדולאי סק שהיו נהדרים ב-0:1 מול באר-שבע בשבת.
דולב חזיזה, שהחל במהלך בשער הניצחון מול באר-שבע, עשוי לשחק על הקו השמאלי, כאשר מקומם של דיא סבע, עומר אצילי, צ'ארון שרי ופרנצדי פיירו מובטח. עלי מוחמד ומחמוד ג'אבר נמצאים גם הם בתמונת ההרכב לקראת הערב.
3 צפייה בגלריה
אצטדיון בלומפילד במהלך המשחק בין הפועל ת"א לבין בית"ר ירושלים
אצטדיון בלומפילד במהלך המשחק בין הפועל ת"א לבין בית"ר ירושלים
הכל בגלל אצטדיון אחד
(צילום: עוז מועלם)
ניצחון ראשון בבלומפילד אחרי כל כך הרבה זמן ייתן למכבי חיפה לא רק 13 נקודות יתרון על מכבי ת"א, שיוציא אותה סופית ממירוץ האליפות, אלא גם נקודת ציון שתסלול את הדרך של בכר לאליפות נוספת.