מכבי חיפה תנסה לשוב הערב (שני, 20:30) למסלול הניצחונות כשתארח את הפועל חדרה במסגרת המחזור ה-21 בליגת העל. הירוקים מגיעים לאחר שלושה משחקים ללא ניצחון: שניים בליגה (הפסד למכבי ת"א ותיקו מול בני ריינה) ואחד נוסף בגביע (תיקו מול מכבי נתניה).
בקבוצה של ברק בכר רואים שהפועל באר-שבע צוברת נקודות ונמצאת חזק במאבק האליפות, ובאלופה יודעים שרק ניצחון יחזיר את הביטחון והשקט. ברק בכר דיבר במהלך הימים האחרונים עם השחקנים וניסה להרגיע אותם ולהחזיר להם את הביטחון לקראת המשחק הערב.
2 צפייה בגלריה
סבע
סבע
צפוי לעלות לבכורה, אך יפתח על הספסל. סבע
(צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
מי שישוב להרכב הוא ג'וש כהן, שפתח בין הקורות מול בני ריינה לראשונה מאז ה-12 בנובמבר בעקבות הפציעה עמה התמודד, וירד לספסל במשחק הגביע מול מכבי נתניה. פייר קורנו ופרנצדי פיירו נמצאים בספק גדול למשחק ויעברו מבחן כשירות.
הרכש הנוצץ דיא סבע צפוי לערוך בכורה בירוק, אך אמור לעלות מהספסל. בחיפה תולים תקוות גדולות בסבע וסבורים שהוא יעזור להחזיר את שחקני ההתקפה לכושרם הטוב. "חדרה קבוצה חזקה, אנחנו מגיעים דרוכים ומודעים שאין לנו מקום לאבד נקודות. נעשה הכל לשמח את הקהל האדיר שלנו", אמר גורם בקבוצה.
2 צפייה בגלריה
ג'וש כהן
ג'וש כהן
אמור לחזור להרכב. ג'וש כהן
(צילום: אלעד גרשגורן)
עשרת אלפים אוהדים בירוק ילוו את הקבוצה למשחק הערב בנתניה, כאשר בעקבות מזג האוויר הסוער והסערה המשתוללת ברחבי הארץ נרשמו פניות רבות לנהלת המועדון כאשר יש אי ודאות רבה בנוגע לקיום המשחק. בעקבות הרוחות העזות והגשמים הבלתי פוסקים האוהדים חוששים שיעשו את הדרך לנתניה לחינם ויגלו לפתע כי המשחק לא יתקיים.
במכבי חיפה מנסים לבדוק עם המינהלת אפשרות לפיה שופטי המשחק יגיעו מספר שעות קודם ויבחנו את כר הדשא ויכריעו מבעוד מועד האם יש ערך ספורטיבי לקיום ההתמודדות. השחקנים בירוק חוששים שמזג האוויר יקשה על המשחק הרגיל של הקבוצה.