כשנותרו שלושה מחזורים לסיום העונה בפלייאוף התחתון, מד הלחץ בהפועל ת"א רק הולך וגובר. בטח כשהיא מדורגת מתחת לקו האדום, במרחק 3 נקודות מחוף מבטחים שם נמצאת מ.ס אשדוד.
אל המשחק הקרוב נגד מכבי נתניה (שבת, 17:00) היא מגיעה אחרי הפיטורים הדרמטיים של יוסי אבוקסיס (שסיים קדנציה עם מאזן איום של עשרה משחקים ללא ניצחון) שפורסמו לראשונה ב-ynet, וכשמנהל הקבוצה, סלים טועמה, יתפוס את מקומו על הקווים.
3 צפייה בגלריה
סלים טועמה
סלים טועמה
"תלויים בעצמנו". טועמה
(צילום: עוז מועלם)
"תתקנו אותי אם אני טועה, אני לא זוכר קבוצה שנמצאת מתחת לקו האדום, כשנשארו שלושה משחקים לסיום העונה, והיא תלויה רק בעצמה", אמר טועמה באסיפת חירום שקיים אתמול (רביעי). "אנחנו לא צריכים להסתכל מה היריבות עושות, הכל תלוי רק בכם. כולם כבר הוריד אתכם ליגה, אף אחד לא סופר אתכם, אבל אני בטוח שנישאר בליגה".
"לא מעניין מי פותח או מי נכנס כמחליף – הכי חשוב שנהיה ביחד", המשיך המאמן-מנהל, שכבר עמד העונה על הקווים בשני משחקים, ובאחד מהם אף רשם את הניצחון האחרון של הקבוצה העונה - 1:3 על מ.ס אשדוד. "אני לא שמח לשוב לעמדת המאמן, כי אם אני עומד על הקווים זה אומר שלא הולך משהו במועדון.
"אני מאמין בכם, אוהב אתכם, אבל אני דורש מכם לא להסתכל לאחור. לא מעניין מה היה עד עכשיו, לא מה היה בעבר, יש לנו עכשיו שלושה גמרים וזה מה שמעניין אותי. אתם שחקני הפועל ת"א, אם ננצח כל משחק, זה יהיה תלוי רק בנו".
3 צפייה בגלריה
אוהדי הפועל ת"א מאוכזב
אוהדי הפועל ת"א מאוכזב
אוהדי הפועל ת"א בתבוסה הכואת לבית"ר
(צילום: עוז מועלם)
בסיום התייחס טועמה גם לתבוסה הכואבת בשבת לבית"ר ירושלים: "גם ברצלונה הגדולה קיבלה חמישייה בקלאסיקו, גם ריאל מדריד ספגה חמישייה במשחק הכי גדול בספרד. גם הם אחרי שבוע, כמו גדולים, התרכזו במשחק הבא, בלעשות את העבודה שלהם, במטרה. לכל אחד כאבה התוצאה מול בית"ר ירושלים, אבל יש לנו משימה גדולה יותר, להישאר בליגה".

טועמה במסיבת העיתונאים: "מה שחשוב זה להתרכז בעצמנו"

במסיבת העיתונאים לקרצ המשחק אמר טועמה: "זה לא סוד שאני לא אוהב חילופי מאמנים, כל פעם שאני צריך להחליף מאמן זה יוצא בסיטואציה לא טובה ולא נעימה אבל אני איש מועדון וזה החיים שלי, אעשה הכל בשביל הצלחת המועדון וכל מה שצריכים ממני אני מנסה לעשות על הצד הטוב ביותר. נקווה שנצליח לעשות את המשימה הזאת. אני מאמין במשימה הזאת והשחקנים מאמינים בזה, בסוף גם נצליח".
"דיברתי עם יוסי אחרי מה שקרה, זה באמת חבר וברגע שהוא חתם פה אין אחד שלא שמח על ההחתמה הזו. אבל אתם יודעים מה זה כדורגל, זה מקצוע נזיל שפתאום יש ציפיות ולפעמים גם ההצלחות לא כל כך מגיעות וזה בדיוק מה שאליו נקלע יוסי, סיטואציה לא טובה ונעימה. אני בטוח שהוא יצליח בכל מקום שילך, זה הכדורגל אין מה לעשות".
3 צפייה בגלריה
טועמה
טועמה
טועמה
(חגי מיכאלי, ONE)
"אני לא יודע למה חן סול החליט להתפטר. הוא הודיע לי את זה ואמר לי לקח את המשוכות ושהוא מאמין בי. הוא חבר טוב שגם עבד איתי כמה שנים טובות, זה מצער שהוא עזב ככה אבל אנחנו מרוכזים במטרה שלנו שמתחילה בשבת. אנחנו נבוא בטירוף וניתן את הכל, בסוף נצליח את זה".
"בסיטואציה הזו הכל תלוי בנו, אני מאמין בשחקנים והם גברים אחד אחד. אנחנו מאמינים בהם ואני בטוח שגם הקהל יבוא ביום שבת ויראה את התמיכה, הקהל יודע שהשחקנים צריכים אותם וגם הם יתנו הכל כדי לעזור לשחקנים ולמועדון. לא מאמין בקארמה רעה או טובה, אני מאמין בשחקנים ובמאמן, ובמה שקורה במועדון".
"שמעתי הרבה דברים לאחרונה על העניין של בית"ר. אז נתחיל מזה שהמועדון לא אמר כלום באשר לבית"ר ואשדוד, אנחנו מתרכזים רק בעצמינו והאחרות לא מעניינות אותנו, לא מעניין מה הם עושים. מסכים שהיו צריכים לערוך את המשחקים באותו יום ובאותה שעה, כל השאר זה לא מעניין והכל זה עבר, מה שחשוב זה להתרכז בעצמנו, לעשות את העבודה שלנו ואחר כך להתרכז בשאר הדברים".
פורסם לראשונה: 06:00, 02.05.24