מכבי חיפה תתארח הערב (20:30) בבלומפילד, במשחק נגד הפועל ת"א שינעל את העונה הסדירה, עם תמיכה של לא פחות מ-11 אלף אוהדים. מדובר במספר חסר תקדים של קהל ירוק במשחק חוץ.
שעות ספורות לפני ההתמודדות התבשרה האלופה כי הקפטן צ'ארון שרי חולה וייעדר מהסגל. בכר יאלץ לבצע שינוי כפוי נוסף בעקבות הפציעה של שון גולדברג, כאשר דילן בטובינסיקה יפתח לצידו של עבדולאי סק הסנגלי. גם מחמוד ג'אבר צפוי לפתוח לצידו של עלי מוחמד בקישור האחורי, ובכר צפוי לוותר על אחד משחקי ההתקפה - ככל הנראה על פרנצדי פיירו.
2 צפייה בגלריה
שרי
שרי
חולה. שרי
(צילום: עוז מועלם)
שיחת היום בחיפה הייתה הניצחון של הפועל באר-שבע אמש (1:2) על הפועל קריית שמונה. בתום דרמה שכללה שלושה פנדלים, האחרון שבהם בדקה ה-96, חגגו שחקניו של אליניב ברדה ניצחון סופר יוקרתי, שצימק את הפער מהמוליכה מכבי חיפה לנקודה בלבד. ניצחון הערב על הפועל ת"א הפך להכרחי, במטרה להגדיל את הפער חזרה לארבע נקודות.
בחיפה מסרבים לשדר לחץ בעקבות המצב הנוכחי של הטבלה: "הפועל באר-שבע ניצחו? נו? אנחנו מסתכלים רק על עצמנו, והמשחק שצפוי לנו מול הפועל ת"א".
2 צפייה בגלריה
שחקני מכבי חיפה חוגגים
שחקני מכבי חיפה חוגגים
מקווים להמשכיות גם בבלומפילד
(צילום: גילי נחושתן)
המאמן ברק בכר מאוד מקווה להמשכיות ביכולת של שחקניו לאחר התצוגה במחזור האחרון, בדרבי (1:4), והוא צפוי להמשיך לתת קרדיט לשחקני ההתקפה שחתומים על התצוגה ההיא – עומר אצילי, דולב חזיזה ודיא סבע.
"בלומפילד יצבע בירוק ואנחנו מאוד נרצה לשמח את הקהל האדיר שלנו, ומקווים לסיים את העונה הסדירה עם ניצחון. הפנים לפליאוף ולמטרה העיקרית - שמירה על התואר", אמרו בחיפה.
ההרכבים למשחק
מכבי חיפה: ג'וש כהן; דניאל סונדגרן, עבדולאי סק, דילן בטובינסיקה, פייר קורנו; עלי מוחמד, מוחמד אבו פאני, עומר אצילי, דולב חזיזה; דיא סבע, פרנצדי פיירו.
הפועל ת"א: אמיליוס זובאס; בן ביטון, סתיו למקין, אדי גוטליב, אור ישראלוב; יהב גורפינקל, דוד קלטינס, דן אייבינדר, הרוויה איליץ’; קייס גאנם, אלן אוז’בולט.
פורסם לראשונה: 08:41, 13.03.23