"לא השאירו שום ברירה למיץ' גולדהאר. היה ברור שאחרי כל מה שקרה במועדון, גרהאם סטאק לא יכול להמשיך להיות במכבי ת"א. זה היה ברור לגולדהאר מהרגע הראשון שהוא עודכן על כך".
פחות מיממה לאחר שהתברר כי מאמן השוערים של מכבי ת"א, שנעצר בסוף השבוע בגין מעורבות בקטטה במועדון ת"א, לא ימשיך בקבוצה - כפי שפורסם לראשונה ב-ynet - גורם אצל הצהובים הסביר כי הצעד היה צפוי.
2 צפייה בגלריה
גרהאם סטאק
גרהאם סטאק
עוזב. סטאק
(צילום: Norton/Getty Images)
שחקנים במועדון המשיכו ואמרו: "איך לא ראו את הרזומה המשמעתי של סטאק? זה לא דבר ראשון שבודקים? יכול להיות שהוא איש מקצוע מצוין, זה חשוב, אבל מישהו צריך לתת דין וחשבון לגולדהאר איך הנחיתו טיפוס כזה". במכבי כבר מחפשים אלטרנטיבה חדשה למאמן שוערים ופנו למספר מועמדים.
ללא קשר, במכבי הבהירו כי מבחינתם דניאל פרץ יישאר בקריית שלום, אלא אם כן תגיע הצעה גבוהה מטעם קבוצה מליגה בכירה על מנת שיתקדם. אחרת הוא יוחתם על הארכת חוזה מאחר והוא מסתיים בקיץ הבא.
2 צפייה בגלריה
דניאל פרץ
דניאל פרץ
יישאר בקריית שלום? פרץ
(צילום: עוז מועלם)
מכבי מתכוננת למשחק הראשון שלה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס-ליג בחמישי הקרוב בבלומפילד מול פטרוקב המולדבית, אליו נרשם בין היתר ג'ורג'ה יובאנוביץ'. החלוץ הסרבי מקווה לעזוב עד לסיום חלון ההעברות את קריית שלום, כשטען כי בין היתר לידס מליגת המשנה באנגליה התעניינה בו. מי שממתין להתפתחויות לגביו הוא איתמר שבירו, אז יממש את הסיכום מול מכבי לשלוש שנים.