הפועל באר-שבע תתארח מחר (19:45) אצל ויאריאל במסגרת המחזור החמישי בבית 3 של הקונפרנס-ליג. האדומים מגיעים למשחק החוץ הקשה עם שלוש נקודות בלבד מ-12 אפשריות ואחרי שפרט להפסד הביתי לספרדים (2:1), סיימו בכל המשחקים שלהם בתיקו. באר-שבע קיימה את האימון המסכם לקראת המשחק, שייערך בוולנסיה, באצטדיונה של לבנטה. ברדה יחסר את מריאנו באריירו ואיתן טיבי הפצועים, כמו גם את רועי גורדנה, אנדרה מרטינש ואדריאן פאון שלא רשומים למשחקים באירופה. שי אליאס, שסובל אף הוא מפציעה, עשוי לקחת חלק בהתמודדות. שחקני קבוצת הנוער חאלד זיאד, רועי ממן וליעד אבוטבול צפויים להיכלל בסגל.
באר-שבע תלויה גם בתוצאה שתהיה במשחק המקביל בבית שלה. אם לך פוזנן תנצח את אוסטריה וינה החלשה בחוץ, אז כל תוצאה פרט לניצחון של האדומים בספרד, תגרום להם לאבד סיכוי לעלות. אם פוזנן תסיים בתיקו ובאר-שבע תפסיד, אז גם הסיכוי של האדומים לעלות יהיה קטן מאוד שכן הפער בין הקבוצות יעמוד על שלוש נקודות ויחס שערים עדיף לפולנים. אם פוזנן תפסיד וגם באר-שבע תפסיד, אז אמנם אוסטריה וינה תעקוף את האדומים בטבלה, אבל הקבוצה של אליניב ברדה תוכל לעלות אם תנצח את האוסטרים במחזור הסיום ובמקביל הפולנים יפסידו לוויאריאל. אל המשחק הנוכחי, ויאריאל מגיעה עם מאמן חדש, קיקה סטיין, שהחליף את אונאי אמרי אחרי שזה נטש לטובת אסטון וילה האנגלית בעקבות הצעה שקיבל להחליף את סטיבן ג'רארד בתפקיד.
5 צפייה בגלריה
אליניב ברדה ולופס
אליניב ברדה ולופס
אליניב ברדה והלדר לופס
(צילום: דניאל כהן)
5 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
(צילום: דניאל כהן)
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע מיגל ויטור, הלדר לופס
שחקני הפועל באר-שבע מיגל ויטור, הלדר לופס
שחקני ב"ש באימון
(צילום: דניאל כהן)
5 צפייה בגלריה
שחקני הפועל באר-שבע יוג'ין אנסה, דור מיכה, אסטריט סלימאני
שחקני הפועל באר-שבע יוג'ין אנסה, דור מיכה, אסטריט סלימאני
יוג'ין אנסה, דור מיכה ואסטריט סלימאני
(צילום: דניאל כהן)
ברדה אמר במסיבת עיתונאים לפני המשחק: "אנחנו נשחק נגד אחת הקבוצות הכי טובות במפעל, מועמדת לזכות. לנו יש מטרות שלנו לשחק את הכדורגל הכי טוב שאנחנו יכולים. בנוגע להחלפת המאמן בוויאריאל. זה לא משנה את ההכנה אבל זה משפיע. לפעמים זה גורם להחלפת שיטות שונות. בסופו של דבר זה אותם השחקנים"
על הסגל החסר אמר ברדה: "לא תשמע מאיתנו תלונה על הסגל. גם מבשחק שעבר התלבשו ארבעה שחקני נוער מהאקדמיה. אם נראה צורך והתאמה הם גם יקבלו דקות, לאט לאט. נתרכז רק במשחק שלנו וננסה לעשות את העבודה שלנו. אנחנו מאחלים הצלחה לאמרי בקבוצתו החדשה בפרמייר ליג". ברדה נשאל על סגנון הכדורגל של הקבוצה וענה: "אם הכדורגל שלנו היה יעיל היינו במקום יותר גבוה. לא חושב שהוא יעיל. אם היה יעיל היו לנו עוד שמונה נקודות. יעילות זה לנצל מצבים"
5 צפייה בגלריה
אליניב ברדה
אליניב ברדה
הלדר לופס
(צילום: דניאל כהן)
המגן הלדר לופס התייחס לסגל הקצר של הקבוצה: "יש עוד שחקנים עם איכות ויכולת כמוני שיכולים למלא את התפקיד שלי במידת הצורך. זאת עונה חמישית שלי ברציפות בליגות במסגרת האירופית. תמיד אני שומר על עצמי מבחינה גופנית אז בשבילי זה קל. מבחינתי כל שנה לשחק כמה שיותר משחקים"
על כך שיפגוש את קיקה סטיין, אימן אותו בעבר, אמר לופס: "סטיין אימן אותי שנה בספרד. הוא מאמן גדול מאוד. הוא אוהב לשלוט בכדור. יש לו רעיונות טובים שהשחקנים מקבלים בשמחה. אני מאחל לו הצלחה ומזל במועדון החדש. מודה לו על ההזדמנות שנתן לי לשחק בליגה הספרדית".