מנואל "שואו" קאפומאנה חתם היום (שני) במכבי חיפה לארבע שנים. קשר נבחרת אנגולה בן ה-24 נחת הלילה בישראל, עבר בדיקות רפואיות וחתם בקבוצה, לאחר שמוקדם יותר סוכמה העברתו עם קבוצתו הקודמות מבולגריה, לודוגורץ. מכבי חיפה תשלם עבורו 1.3 מיליון אירו והקשר ישתכר כ-350 אלף אירו לעונה. בכך הסתיימה תקופה ארוכה של חיפושים אחר קשר זר מבחינת הירוקים, אחרי שלאורך הדרך נפלו שורה של מועמדים.
קאפומאנה, המוכנה שואו, שיחק את רוב המשחקים בקריירה שלו בלודוגורץ ובבואישטה הפורטוגלית. הוא זכה עם לודוגורץ בשתי אליפויות, בגביע ובסופר קאפ הבולגרי. הוא שותף העונה במשחק של לודוגורץ מול בלקאני האלבנית בסיבוב הראשון של מוקדמות ליגת האלופות, ולא יוכל לשחק עם מכבי חיפה בשלב הפלייאוף - בין אם בליגת האלופות מול יאנג בויז ברן ובין אם בליגה האירופית. משלב הבתים הוא כמובן יוכל לשחק כרגיל.
1 צפייה בגלריה
מנואל "שואו" קאפומנה
מנואל "שואו" קאפומנה
"מרגש אותי מאוד להגיע למכבי חיפה". שואו
(צילום: מכבי חיפה )
שואו אמר לאתר החתימה: "מרגש אותי מאוד להגיע למכבי חיפה, המועדון הגדול בישראל. זו קבוצה ששמעתי עליה לא מעט וזכתה בהרבה תארים, אני רוצה להיות חלק מההצלחה שלה ולחוות את הקהל הנפלא הזה"
המנהל המקצועי, גל אלברמן, אמר: "שמחים מאוד על צירופו של 'שואו', שחקן אחריו עקבנו זמן רב. אנו בטוחים ביכולות של שואו להוסיף לנו איכות ופיזיות לסגל הקבוצה. אנחנו מאחלים לשואו התאקלמות מהירה, רגעי הצלחה ואושר רבים. ברוך הבא לביתך החדש והירוק מנואל קפומאנה שואו".
בחיפה ממשיכים במאמצים להחתים שחקן הגנה נוסף כאשר הניסיונות מול אוסטריה וינה ומתן בלטקסה נמשכים כל הזמן ובחיפה מאוד רוצים לראות את השחקן המגוון מצטרף לקבוצה.