אנטואן קונטה צפוי לעזוב את הפועל ת"א, כך נודע לראשונה ל-ynet. הבלם הצרפתי, שקיבל אישור לצאת בראשון הקרוב למשחק הנבחרת שלו גינאה, אינו מעוניין להישאר בארץ ולפחות על פי ההצהרות שלו בשיחות סגורות שניהל ביממה האחרונה, אחרי מעצרו בחשד להכאת ארוסתו, הוא הבהיר כי אינו מתכוון לחזור ארצה.
בהפועל ת"א דווקא החליטו כמדיניות כי הבלם הצרפתי ימשיך להתאמן כרגיל והמועדון היה זה שביקש מבית המשפט להתיר לו לצאת לאימונים וכך היה. קונטה אף אמור להיות חלק מהסגל של הקבוצה במשחק מחרתיים נגד סקציה נס ציונה והמאמן קובי רפואה רשאי להשתמש בו על פי ראות עיניו המקצועיות.
1 צפייה בגלריה
אנטואן קונטה שחקן הפועל ת"א
אנטואן קונטה שחקן הפועל ת"א
יפרוש? קונטה
(צילום: עוז מועלם)
יממה לאחר המשחק מול נס-ציונה צפוי קונטה, שיסיים עד אז את ריצוי חמשת ימי מעצר הבית שלו, לצאת למשחקי נבחרתו גינאה, לאחר שצו עיכוב יציאה מהארץ הוסר ממנו. ההערכה היא כי לאור ההתבטאויות שלו ביממה האחרונה הוא כבר לא ישוב לישראל. "אין לי מה לחפש יותר בכדורגל, נמאס לי מזה", אמר הבלם בשיחות סגורות שניהל במסגרת מעצר הבית שלו. "יצא לי החשק מהמשחק, לא בא לי להמשיך. הסיפור האחרון זה הסוף".
בהפועל ת"א עוד ינסו לברר עם הבלם האם הוא מתכוון לחזור ממשחק הנבחרת, וכי מבחינתם כל עוד לא יוגש נגדו כתב אישום, הוא רשאי להמשיך בקבוצה. יחד עם זאת, אם יחליט כפי שהצהיר ביממה האחרונה שכבר לא לשוב ארצה, לא יתבעו אותו או ידרשו ממנו לשוב ארצה.
אתמול (רביעי) הותר לפרסום כי קונטה הוא השחקן הזר שנחקר ביום שני בחשד לתקיפת זוגתו, בעקבות תלונות השכנים. עם זאת, היא טענה במשטרה כי רק התווכחו, ושלא הייתה אלימות בתקרית. מלבד מעצר הבית שבו הוא שוהה, קונטה קיבל צו הרחקה של 100 מטר ממנה.
בית משפט השלום בתל אביב קיבל אתמול (רביעי) את ערעורו של השחקן, והתיר לו לצאת ממעצר הבית לצורך אימון - בפיקוח של עוזר מאמן הפועל ת"א סלים טועמה. בעקבות ההחלטה, הוא השתתף באימון ראשון מאז התקרית. לקונטה הותר גם לצאת למשחקים בחו"ל בין 18 בספטמבר ל-29 בספטמבר.
עורך הדין מור עטיה, המייצג את השחקן: "אנחנו מברכים על כך שחרף ההד התקשורתי הרב סביב מרשי, בית המשפט מצא לנכון לאזן באופן ראוי בין האינטרסים השונים והגיע להחלטה מאוזנת וראויה תוך כדי קבלת הערר שהגשנו".