אחרי ההפסד במשחק הליגה הראשון להפועל חיפה 2:1, בית"ר ירושלים עובדת על חיזוק, כשבמועדון סיכמו על חזרתו של הבלם אורי דהן ממכבי חיפה, אחרי ששיחק בקבוצה בעונה שעברה בהשאלה ולא נמצא בתוכניות המקצועיות של הירוקים, כך נודע לראשונה ל-ynet. הסיכום של דהאן יגרום לכך שלא יגיע בלם זר, אם כי יגיעו לקבוצה שני זרים נוספים, בנוסף לחלוץ מיירון גורג' שחתם אתמול (שלישי) וינסה להיכנס לנעליו הגדולות של יון ניקולאסקו.
בקבוצה גם פנו למ.ס אשדוד על מנת לבחון את אפשרות צירופו של המגן הימני זוהר זסנו, שלא נמצא בתוכניות המקצועיות של קבוצתו ומבוקש גם בהפעול ת"א, אולם המעבר יתבצע רק במידה ועמית כהן שכבר הודיעו לו כי לא נמצא בתוכניות המקצועיות של הקבוצה ימצא יעד חדש.
1 צפייה בגלריה
אורי דהן שחקן בית"ר ירושלים
אורי דהן שחקן בית"ר ירושלים
בדרך חזרה לבית"ר. דהן
(צילום: עוז מועלם)
בבית"ר גם מנהלים מגעים עם מכבי ת"א לגבי השאלתו של שחקן הכנף אילון אלמוג, לו שכר גבוה בסטנדרטים של הצהובים-שחורים. מי שנאבקת מול בית"ר על שירותיו היא מכבי נתניה שהציעה למכבי ת"א הצעה אטרקטיבית יותר.
הקבוצה של יוסי אבוקסיס עוד מנסה לצרף את הקשר האחורי איסמעיליה סורו, שעדיין לא הסדיר סופית את השחרור שלו מסלטיק, כשעד לסיום חלון ההעברות באירופה נותרו יומיים בלבד. סורו שוחח גם אמש עם אנשי בית"ר והבהיר להם כי הוא רוצה להגיע אליהם בלבד. הוא סיכם את תנאיו במועדון כבר לפני שבועיים, ובבית"ר מבינים כי חובה להביא אותו סורו לאור מצבה של הקבוצה בליגה, כשהיא פתחה את העונה עם מינוס ארבע נקודות.