פרשת מעצרו של הכדורגלן הישראלי בוריס קליימן ביוון: בית המשפט החליט כי השוער יישאר במעצר למשך עוד יממה אחת לפחות. בנוסף, דגימות DNA נלקחו מקליימן ומהצעירה שהתלוננה. לפי הדיווחים ביוון, תוצאות הבדיקה צפויות להגיע בתוך כ-20 ימים, ואז תתבהר התמונה לגבי מה שהתרחש.
מוקדם יותר היום (רביעי) פורסמה בתקשורת המקומית גרסתה של הקטינה שהתלוננה כי תקף אותה מינית בבר מקומי. בעדותה מפרטת המתלוננת, תיירת בת 17 מבלגיה, כיצד לטענתה תקף אותה השחקן הישראלי ואיך הצליחה לברוח ממנו.
4 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
עדיין במעצר. קליימן
(צילום: INTIMEsports)
"ביליתי עם חברים שלי מהכיתה בבר, בזמן שגבר שהציג את עצמו בפניי כבוריס ניגש אליי", סיפרה הנערה. "שתינו קצת, והוא פלירטט איתי באופן דיסקרטי. בשלב מסוים, הוא ביקש ממני לבוא איתו לחלק אחר של המקום, שנראה כמו אזור פרטי, שם ישבתי איתו ועם חבר שלו - ושוחחנו".
המתלוננת המשיכה: "בשלב זה הוא נהיה אגרסיבי. הוא התקרב אליי, אבל הרחקתי אותו. הוא הרים את החצאית שלי ונגע בי בירכיים ובאיבר המין שלי. הבהרתי לו שאני לא מעוניינת בשום קשר מיני איתו ודחפתי אותו. הוא תפס אותי בכוח וניסה להמשיך להתעלל בי מינית. הצלחתי להתחמק, יצאתי החוצה וסיפרתי לחברים שלי מה קרה".
4 צפייה בגלריה
בוריס קליימן
בוריס קליימן
המתלוננת טענה: "הבהרתי לו שאני לא מעוניינת בשום קשר מיני איתו ודחפתי אותו". קליימן
(צילום: INTIMEsports)
על פי התקשורת היוונית, התקרית אירעה בלילה שבין שני לשלישי בבר באתונה, כאשר הצעירה - שתציין את יום הולדתה ה-18 בעוד עשרה ימים - בילתה כאמור עם שמונה מחבריה, גם הם תיירים מבלגיה. עוד דווח, כי לאחר שהמתלוננת סיפרה לחבריה מה קרה לה, הם תקפו את השחקן ובמקום פרצה מהומה.
המשטרה שהגיעה למקום עצרה שישה בני אדם, ביניהם השחקן עצמו וחבריה של הנערה, שכולם שוחררו מלבד אחד מהם - שבחזקתו נמצאה סכין. בהמשך הובא קליימן להארכת מעצר בפני שופט, ולפי הדיווחים בתקשורת המקומית הוא חשוד באונס, בהטרדה מינית ובהחזקת סם.
4 צפייה בגלריה
אחילאס באוס
אחילאס באוס
נשיא וולוס, אחילאס באוס
(צילום: INTIMEsports)
אחילאס באוס, נשיא וולוס (קבוצתו של קליימן עד אתמול): "כגבר וכאבא, אני לא יכול לקבל שאדם יתנהג באלימות כלפי אישה, לא משנה אם היא קטינה או לא. זו הסיבה שקיבלתי את ההחלטה. בוריס היה נשוי עם שלושה ילדים. הוא מצולם איתם ועם הכלב וכל המשפחה, בחיים שלי לא הייתי יכול לדמיין כזה דבר. הוא שם את ידיו מתחת לחצאית של ילדה, בית המשפט יעשה צדק. לא אקח ישר את צד התובע, אבל רק מלשמוע את זה לא רציתי אותו בקבוצה".
קליימן, שעדיין מוחזק במעצר, מכחיש את החשדות נגדו. עורך דינו של השחקן, פנאיוטיס פאפאדופולוס, אמר כי קליימן טוען כי "לא היה מגע מיני" עם הקטינה שהתלוננה נגדו והיא זו שפנתה אליו ואף התגרתה בו במהלך הערב. עוד דווח כי קליימן, שנמצא לבד בתא המעצר, שרוי במצב נפשי קשה.
4 צפייה בגלריה
פנאיוטיס פאפאדופולוס
פנאיוטיס פאפאדופולוס
קליימן מכחיש את החשדות נגדו. עו"ד דינו של השחקן, פנאיוטיס פאפאדופולוס
(צילום: INTIMEsports)
בעקבות הפרסום, קבוצתו היוונית של קליימן, וולוס, הודיעה על שחרורו המיידי, מבלי לציין את הסיבה, וכך גם את חברו לקבוצה שהיה מעורב באירוע. "על פי החלטת נשיא המועדון, הוחלט להתיר את חוזיהם של בוריס קליימן ורודריגו אסקובל", מסר המועדון בהודעה רשמית.
פורסם לראשונה: 09:25, 12.04.23