המנהל הטכני של הנבחרות הצעירות, בוני גינצבורג, כינס היום (שישי) בבית הנבחרות את מנהל מרכזי הפיתוח פרדי דוד, ראש מערך הסקאוטינג משה סיני, ומנהל האקדמיה עומר בוקסנבאום, במטרה ליישר את ההדורים בין כלל בעלי התפקידים.
כידוע, בימים האחרונים התגלה כי בקרב הארבעה מתנהל סכסוך ממושך, בעקבותיו יו"ר ההתאחדות, שינו זוארץ, החליט לזמן את כל הדמויות המקצועיות והניהוליות לישיבת חירום, שלאחריה, כך מתברר, גם יבוצעו שינויים פרסונליים.
1 צפייה בגלריה
בוני גינצבורג
בוני גינצבורג
"ישיבה כנה וחברית". גינצבורג
(צילום: עוז מועלם)
מרכז הרעש נמצא בין שני כוחות מרכזיים - המנהל הטכני, בוני גינצבורג ומי שאחראי על הסקאוטינג, משה סיני שחבר לפרדי דוד. "ההתאחדות לכדורגל לא מנוהלת", אמרו גורמים בנבחרות הצעירות. "בית הנבחרות בשפיים הפך לקן צרעות, כולם נגד כולם, קללות, צעקות, פיצוצים, כולם לא מדברים עם כולם. לא זכור בלגן כזה. מה שקרה בנבחרת הבוגרת, זה עוד כלום לעומת מה שקורה בנבחרות הצעירות, ואף אחד לא מטפל בזה".
בעקבות הישיבה היום, ביקש גינצבורג להבהיר: "קיימנו ישיבה ארוכה, כנה, חברית ומקצועית, כדי לצאת לדרך חדשה. אנחנו מכירים מספיק זמן, מעריכים אחד את האחר ושותפים לאותן מטרות. משהו השתבש מעט לאחרונה וכולנו תמימי דעים שהוא בר תיקון. נמשיך לעשות יחד לטובת קידום, פיתוח וטיפוח דור העתיד של הכדורגל הישראלי".