מחר (חמישי, 20:30) תפתח בית"ר ירושלים את העונה האירופית שלה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, ביוון, נגד פאוק סלוניקי. מאמן הקבוצה, יוסי אבוקסיס, שעוד אוסף את השברים מההפסד במשחק אלוף האלופים למכבי חיפה (3:1), קיים מסיבת עיתונאים מיוחדת לקראת המשחק.
"אנחנו מצפים למשחק קשה", אמר המאמן בפתח הדברים. "ראינו את פאוק במשחקי הידידות. אני יודע שזה יהיה משחק מאתגר אבל אני בטוח שזאת משימה אפשרית. כן, הם פייבוריטיים אבל בכדורגל הכל יכול להיות, בטח כשמדובר בשני משחקים. אנחנו מצפים להוציא תוצאה טובה ולחזור לישראל עם סיכוי לעלות שלב".
1 צפייה בגלריה
אבוקסיס
אבוקסיס
"צפויה להיות אווירה חמה". אבוקסיס
(צילום: עוז מועלם )
"גם ברמת הסגל, יש לפאוק יש שחקנים מצויינים ובאצטדיון צפויה להיות אווירה חמה. אני מצפה מהשחקנים שלנו לשחק חכם ובסבלנות על מנת להוציא את התוצאה הטובה שאנחנו רוצים".
על ההחלטה לשחרר את החלוץ פרד פריידי בעקבות נסיבות משפחתיות, אמר אבוקסיס: "אומנם הוא ייחסר לנו אבל יש לנו חלוץ אחר, שהוא חלוץ מצוין וחלוצים נוספים בסגל ונשחק איתם".
השוער הפורטוגלי מיגל סילבה, הוסיף: "המאמן הזכיר פעמיים את האווירה המחשמלת שצפויה להיות באצטדיון מחר. אנחנו אוהבים לשחק במצבים כאלה. אני יודע קצת על פאוק, יש לי כמה חברים מפה. דיברנו וראינו הרבה משחקים של פאוק ואנחנו מוכנים לאווירה שמצפה לנו שם. גם לנו בישראל יש אווירה מדהימה.
"כמובן שהחלוצים ושחקני הכנף של פאוק הם המסוכנים ביותר. בפאוק יש המון שחקנים פורטוגלים, ששיחקו לאורך השנים כאן, ויש את וירייניה (מגן שמאלי), שנחשב פה לאגדה. שיחקתי עם אחיו בעבר ביחד בקבוצה הקודמת שלי, הוא משחק המון שנים כאן ואני יודע שיש לו היסטוריה במועדון".