נבחרת ישראל ממשיכה להתכונן לקראת המשחק מחרתיים (שבת, 21:45) בבוקרשט מול רומניה במסגרת מוקדמות יורו 2024. אסטרגיית המשחק של המנהל המקצועי יוסי בניון והמאמן הלאומי אלון חזן תהיה התקפית, כשהמטרה היא לנסות לנצח את היריבה איתה מתמודדים הכחולים-לבנים ראש בראש על הכרטיס לאליפות אירופה שתתקיים בקיץ הבא בגרמניה.
"אנחנו באים לשחק את המשחק שלנו", הבהיר חזן לשחקנים במהלך כל האסיפות לקראת ההמראה לרומניה. "לא נשחק בונקר או סגור. נבוא כדי לנצח ברומניה". כ-2,000 אוהדים שיגיעו מישראל אמורים לעודד את הנבחרת, לצד 46 אלף רומנים שאמורים להגיע וצפויים לשבור שיא של עשרות שנים במשחקים של הנבחרת המקומית.
2 צפייה בגלריה
גדי קינדה מול נונו מנדש
גדי קינדה מול נונו מנדש
בנבחרת מקווים שיהיה כשיר. גדי קינדה
(צילום: EPA)
ל-ynet נודע כי על פי התוכנית המקורית של בניון וחזן, מי שאמור היה להיות האס המפתיע של הנבחרת הוא גדי קינדה שמשחק בקנזס סיטי מה-MLS. רק שקינדה שהגיע פצוע לא התאמן, כשמי שיפתח יהיה אחד מבין רמזי ספורי או אוסקר גלוך, כאשר בצוות המקצועי מעדיפים את קשר הפועל באר-שבע.
2 צפייה בגלריה
בקרב ביחד בסגל. תורג'מן, רביבו ולמקין
בקרב ביחד בסגל. תורג'מן, רביבו ולמקין
צפוי לפתוח. תורג'מן
(צילום: עוז מועלם)
עוד החלטה עקרונית שהתקבלה, ותגובש סופית לאחר האימון המסכם מחר בבוקרשט, היא שדור תורג'מן יפתח בהתקפה. למרות שתורג'מן הוא שחקן מחליף במכבי ת"א, היכולות שלו באימונים יחד עם חוש ההבקעה שהציג בנבחרת הנוער במהלך המונדיאליטו וגם במדי הנבחרת הצעירה ביורו עד גיל 21, גרמו לקבל את ההחלטה לגביו.
בקישור האחורי יפתח דור פרץ, כאשר ישנה התלבטות בין מוחמד אבו-פאני למחמוד ג'אבר, עם יתרון קטן לקשר המשחק בפרנצווארוש ההונגרית.