נבחרת ישראל תתארח בשבת (21:45) אצל נבחרת רומניה, למשחק קריטי מאוד, במסגרת המחזור החמישי בבית 9, במוקדמות יורו 2024. היום (רביעי) קיימו השחקנים של המאמן אלון חזן אימון אחרון לפני הטיסה. שחקן מכבי חיפה, דולב חזיזה, לא נטל חלק באימון בגלל רגישות בגיס אכילס ומאוחר יותר הוחלט על שחרורו. את מקומו יתפוס קשר מכבי ת"א, גבי קניקובסקי.
"מדובר בנבחרת ברמה מאוד גבוהה", אמר לקראת האימון קשר מכבי ת"א דור פרץ, שכבש את שער השוויון נגד קוסובו במחזור הראשון של הקמפיין הנוכחי. "ואנחנו עוד זוכרים את המשחק נגדם לפני כשנה (ידידות, 2:2 בסיום – צמד של מונאס דאבור). נצטרך להגיע מוכנים עם הכלים שלנו ועם העקרונות שאלון דורש מאיתנו. אם נלך בדרך אחת אני בטוח שנצליח".
2 צפייה בגלריה
דולב חזיזה אימון מסכם נבחרת ישראל
דולב חזיזה אימון מסכם נבחרת ישראל
שוחרר מהסגל. חזיזה
(צילום: עוז מועלם)
2 צפייה בגלריה
דור פרץ
דור פרץ
"לשחזר את היכולת מהקבוצה". פרץ
(צילום: עוז מועלם)
כשנשאל מי לדעתו צריך לפתוח בחוד של הנבחרת, ענה פרץ: "אני מקווה שדור תורג'מן (חברו לסגל מכבי ת"א) יפתח. אנחנו באים להוציא את ההכי טוב מהנבחרת שלנו ואם נבוא ביכולת הכי טובה שלנו אנחנו יכולים גם להוציא ניצחון.
"יש פה נבחרת קבוצתית עם לא מעט צעירים שעלו מהנבחרת הצעירה", המשיך פרץ כשנשאל על חסרונו של חלוץ ותיק כערן זהבי. "יש דברים טובים בנבחרת הזו והלוואי שנצליח. ברמה האישית אני מאוד מקווה שאצליח לשחזר את היכולת שלי מהקבוצה. בעזרת ה' אולי גם אכבוש במשחק הקרוב".
הפסד עלול להרחיק את הרומנים (מקום שני, 9 נקודות) כדי 4 נקודות, פער שעלול להיות משמעותי להמשך הדרך של הכחולים לבנים, שמדורגים במקום השלישי עם 7 נקודות. "אני יודע את זה", אמר פרץ. "אבל הדרך עוד ארוכה ויש עוד חמישה משחקים אחרי המשחק הזה. (בכל מקרה) נתקדם משחק משחק”.
בנושא אחר: ביברס נאתכו, קפטן נבחרת ישראל לשעבר, קיבל מנשיא המדינה, יצחק הרצוג, את עיטור הנשיא. יו״ר ההתאחדות לכדורגל שינו זוארץ והמנהל המקצועי יוסי בניון הגיעו לעשות כבוד.
פורסם לראשונה: 18:40, 06.09.23