אחרי חודש עמוס בהחתמות ועסקאות - חלון ההעברות בישראלנסגר הערב (רביעי) ב-19:00, וכרגיל היום האחרון של החלון היה עמוס במיוחד, הנה כל ההעברות שהיו היום.
* עידן ורד שוחרר מהפועל ת"א. הקשר בן ה-33, שמיעט לשחק אצל האדומים לאחרונה, עזב את הקבוצה ועבר להפועל פתח תקווה מהליגה הלאומית (נדב צנציפר).
* נס זמיר שוחרר מסקציה נס ציונה וחתם בהפועל חדרה. הקשר ההתקפי בן ה-32 עבר בקיץ האחרון לנס ציונה אחרי ארבע עונות בהפועל חיפה ולא ממש הותיר את חותמו. הוא ינסה לחזור לעניינים תחת מנחם קורצקי (לירן ביטון).
* הבלם ניסו קפילוטו עבר מהפועל חיפה לסקציה נס ציונה ואמר: "שמח מאוד להצטרף אל המועדון, מקווה שביחד נצליח להשיג את המטרה ולהשאיר את הקבוצה בליגת העל" (לירן ביטון).
6 צפייה בגלריה
עידן ורד
עידן ורד
נפרד מהפועל ת"א. ורד
(צילום: עוז מועלם)
* חדרה ממשיכה להיות פעילה והחתימה גם את הקשר אלברט איופי בן ה-30, ששיחק העונה בהארטברג מהליגה האוסטרית. שחקן נוסף שסגר בחדרה הוא המגן רותם קלר ממכבי נתניה.
* הפועל חיפה הודיעה על החתמתו של קרנג'י אנטואן בן ה-31. החלוץ מהאיטי הצטרף מקסה פיה מהליגה הפורטוגלית. הבעלים יואב כץ אמר אחרי ההחתמה: "כחלק משדרוג הקבוצה והסגל השלמנו בחלון ההעברות הזה החתמת ארבעה שחקנים זרים איכותיים עם ניסיון בינלאומי שאני בטוח שיעזרו לנו להשיג את המטרות בהמשך העונה".
* הפועל ת"א שיחררה רשמית את השוער שלה סטפן מרינוביץ', שהפך לשחקן חופשי. אמיליוס זובאס כבר הגיע במקומו ועמד בשער ב-0:0 בדרבי מול מכבי ת"א.
* שחקן הכנף רארש איליה חתם בהשאלה במכבי ת"א. הוא יושאל לצהובים מניס הצרפתית עד לסיום העונה בלי אופציית רכישה. העמדה המועדפת על הרומני בן ה-19 היא בכנף השמאלית, אבל הוא יכול לשחק גם כקשר התקפי, במשבצת שהייתה שייכת לאוסקר גלוך. איליה, שנרכש בקיץ האחרון מראפיד בוקרשט הרומנית תמורת חמישה מיליון אירו, לא ממש מצא את מקומו בניס. הוא שותף העונה 366 דקות ב-8 משחקים בלבד במדי ניס, אך פתח בשני המשחקים נגד מכבי ת"א במוקדמות הקונפרנס ליג. (נדב צנציפר) לידיעה המלאה
6 צפייה בגלריה
רארש איליה
רארש איליה
כישרון גדול. איליה
(צילום: AP)
* החלוץ הניגרי פרד פרידיי (27) חתם בבית"ר ירושלים עד סוף העונה עם אופציה לעונה נוספת. פריידי מגיע לקבוצה של יוסי אבוקסיס לאחר שסיים את חוזהו בסטרומסגודסט הנורבגית, במדיה הבקיע תשעה שערי ליגה ב-38 הופעות, כולל חמישה בעונה שהסתיימה בנובמבר 2022. (נדב צנציפר)
6 צפייה בגלריה
פרד פריידי
פרד פריידי
מצטרף לקבוצה של אבוקסיס. פריידי
(צילום: בית"ר ירושלים )
* החלוץ שביט מזל חתם ב-מ.ס אשדוד עד תום העונה במסגרת עסקת השאלה מהפועל ת"א. מזל בן ה-21 משתייך לסגל נבחרת ישראל הצעירה. העונה הוא ערך 18 הופעות בכל המסגרות. מזל אמר לאחר החתימה: "שמח מאוד להגיע למ.ס אשדוד, קבוצה עם המון צעירים מוכשרים בשילוב שחקנים מנוסים, ואין לי ספק שאוכל להצליח כאן ולעזור לקבוצה". (אלי לוי)
* ערן לוי מצא תחנה חדשה וחתם במועדון ספורט קריית ים, שנמצאת במקום הראשון בליגה ב' צפון. לוי בן ה-37 התחיל את העונה במכבי יפו, אך עזב אותה וחתם בהפועל רעננה מליגה א', אך גם שם נפצע כבר באוקטובר ולא חזר לשחק.
6 צפייה בגלריה
שביט מזל
שביט מזל
"אין לי ספק שאוכל להצליח כאן ולעזור לקבוצה". מזל
(צילום: מ.ס אשדוד )
* סקציה נס ציונה החתימה את החלוץ הקולומביאני בלדימיר דיאס (30) אשר מגיע אליה מליגת העל הארמנית, שם שיחק באלשקאר וכבש 12 שערים ב-18 משחקים בחצי העונה האחרונה. דיאס אמר לאחר החתימה: "אני מאוד שמח להגיע לנס ציונה. אני רוצה לעזור למועדון ולתת את כולי על מנת להצליח להשיג יחד עם הקבוצה את המטרות שלנו לעונה". בנוסף, החלוץ אור אינברום חתם בקבוצה אחרי שפתח את העונה בהפועל אום אל פאחם. לפני כן שיחק במריבור, גנט, מ.ס אשדוד, ביתר ירושלים, הפועל ת״א ומכבי פ"ת. (לירן ביטון)
6 צפייה בגלריה
בלדימיר דיאס
בלדימיר דיאס
"אני מאוד שמח להגיע לנס ציונה". דיאס
(צילום: סקציה נס ציונה )
* אחרי שכבר סיכם בהפועל ת"א, שסגרה איתו שתשלם לו 20ֶ אלף אירו לחודש עד לסיום העונה, חוסה רודריגס דרש חוזה לעונה וחצי. בשל ההסכם עם האמריקנים האדומים לא מוכנים להחתים שחקנים על חוזה למעבר לסיום העונה, והוא לא יגיע. "הכל כבר היה סגור", אמרו בהפעל. ״הוא יכול היה לשנות לנו את העונה". (נדב צנציפר)
6 צפייה בגלריה
חוסה רודריגס
חוסה רודריגס
לא חוזר לישראל. רודריגס
(צילום: עוז מועלם)
* הפועל חיפה הודיעה שהגיעה לסיכום עם קוואמה קווי על התרת חוזהו. קרנז’י אנטואן, חלוץ נבחרת האיטי, נחת בארץ, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום עד תום העונה. החלוץ בן ה-31 מתנשא לגובה 1.91 מטרים ומחזיק באזרחות צרפתית. (איתן גליקמן)
פורסם לראשונה: 10:09, 01.02.23