מכבי ת"א הצליחה להעפיל אמש (חמישי) בקושי רב לשלב הפלייאוף של מוקדמות הקונפרנס ליג לאחר 0:1 דחוק על א.אק לרנקה, זאת לאחר שליריבה נפסלו שני שערים והשופט התעלם מפנדל שהגיעה לה. בתוך כך, בתקשורת הקפריסאית מדווחים כי מספר אוהדים של הקבוצה הקפרסיאית הותקפו בידי אוהדי הצהובים בסיום המשחק שנערך בבלומפילד, שאף שדדו אותם.
על פי הדיווח באתר cyprus-mail, עדים לאירוע מסרו כי הוא קרה ברחוב הירקון בת"א. "הלכתי עם חבר שלי, ולפתע ראיתי מהומה בצד השני של המדרכה", אמר. "עשרה אוהדי מכבי ת"א הסתערו על ארבעה או חמישה אוהדי א.א.ק, שנראו בערך בני 40 או 50. הם חבטו באגרופיהם ובעטו בהם, ואחד מאוהדי מכבי ת"א השתמש גם בגז מדמיע, שגם אני הרגשתי, בגלל שהרוח הייתה יחסית חזקה באותה שעה".
1 צפייה בגלריה
אוהדי אא"ק לרנקה
אוהדי אא"ק לרנקה
אוהדי אא"ק לרנקה
(צילום: Justin Setterfield/Getty Images)
על פי אותו אדם שחזה באירוע, הוא הספיק להקליט רק את מה שקרה לאחר מכן, כאשר שני אוהדי א.א.ק ברחו מהאיזור, כשהם תופסים את ראשיהם. "פחדתי מאוד והרגשתי רע עבור אוהדי לרנקה", אמר. "כל האירוע היה מאוד מטריד עבור כולם וכמובן, גם מסוכן".
עוד מסר העד, כי הוא פנה למשטרה וסיפר להם את שראה: "אמרתי להם מה קרה, ואיך השתלשלו האירועים. קצין משטרה התקשר אליי מאוחר יותר ואמר לי שהם השיגו את צילומי האבטחה מהמקום". כמו כן, הוא סיפר כי שוטר אחר התקשר אליו וסיפר לו כי דווח על גניבה של ארנק ודרכון בזמן התקיפה.
התקיפה הזו מצד אותם אוהדי מכבי ת"א קרתה לאחר שבשבוע שעבר, במפגש בין הצהובים לא.א.ק שנערך בקפריסין, אוהדים מקומיים ניסו לתקוף את הקהל של הקבוצה הישראלית בטיילת בלרנקה. דובר המשטרה בקפריסין סיפר כי האוהדים החשודים שניסו לבצע את התקיפה הם אוהדי אומוניה ניקוסיה, שנמצאים באחווה עם אוהדי הפועל ת"א וחיפשו לתקוף את אוהדי מכבי ת"א.