ביום שלישי הבא (20:30) ייערך הדרבי התל-אביבי בבלומפילד בליגת העל והיום (רביעי) נקבעה סופית חלוקת היציעים למשחק.
בין היתר, נקבע כי שער 13 יהיה סגור במלואו וישמש כשטח חציצה, וכמוהו גם שער 10. על פי הודעת הפועל ת"א, אוהדי הקבוצה יישבו בשערים 2,4-5,7-8, כאשר בהוראת המשטרה, אוהדים שרכשו את חבילת המיני-מנוי לשער 13, יישבו במשחק הדרבי בשער 2.
1 צפייה בגלריה
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי תל אביב
אוהדי מכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
כפי שפורסם לראשונה ב-ynet, כמות הכרטיסים שתוקצה לאוהדי מכבי ת"א תהיה 2,300 - נמוכה משמעותית מתמיד. בסך הכל: 24 אלף כרטיסים יוקצו לאוהדים. בנוסף, בית הדין של ההתאחדות אישר מכירת כרטיסים לשערים 4-5 לנשים וילדים על גיל 14 בלבד.
אתמול ראש קבוצת הבעלות החדשה של הפועל ת"א, דייויד מינצברג, פנה לאוהדים האדומים לקראת המפגש מול מכבי ת"א וביקש מהם "להימנע מכל פעולה שעלולה לפגוע במועדון או לסכן את שלומם של אחרים, לרבות שימוש אסור בפירוטכניקה במהלך המשחק". לדבריו, "זו הדרך היחידה להבטיח שלא יירדו לנו שתי נקודות עקב הפעלת עונש על תנאי מהעונה שעברה, שכבר גרם לסגירת שערים 4-5 בדרבי".
"אנחנו ממשיכים לפעול על מנת להחזיר את הפועל לצמרת הליגה", כתב מינצברג בין היתר בהודעת המועדון. "כשהדרבי לפנינו, עלינו לזכור שהצלחת המועדון והעמידה בערכים שלנו הם הדבר החשוב ביותר. אנחנו רוצים שהפוקוס השבוע יהיה על ניצחון בדרבי, ולצד זה - לוודא שאנחנו יוצרים סביבה בטוחה שכולם יוכלו להשתתף בה".