שופטת הקו שנפגעה מהכדור של נובאק ג'וקוביץ' באליפות ארה"ב התלוננה במשטרת ניו יורק כי קיבלה איומים על חייה. בארה"ב מדווחים כי השופטת הוצפה ביממה האחרונה בהודעות נאצה בחשבון האינסטגרם שלה.
באחת מהתגובות הוזכרה טרגדיה משפחתית מחייה של השופטת: "בקרוב תצטרפי לבנך המת". בנה של השופטת מת בתאונת אופנוע ב-2008. חלק מהמגיבים האשימו את השופטת כי היא עשתה הצגה ו"צללה" אחרי שהכדור של ג'וקוביץ' פגע בה. השופטת חשפה חלק מהתגובות שקיבלה ברשתות החברתיות, ומשטרת ניו יורק פתחה בחקירה.
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ' והשופטת
(צילום: גטי אימג'ס)
2 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
(צילום: גטי אימג'ס)
נובאק ג'וקוביץ' עצמו ביקש מאוהדיו להרגיע בחשבון הטוויטר שלו. "תודה לכם על המסרים החיוביים והתמיכה הרבה", כתב נולה. "אנא זיכרו גם את שופטת הקו שנפגעה מהכדור. גם היא זקוקה לתמיכת הקהילה שלנו. היא לא עשתה שום דבר רע בכלל. אני מבקש ממכם להישאר תומכים ואכפתיים במיוחד בתקופה זו. מרגעים כאלה אנו מתחזקים ועולים מעלה. אירופה, הנה אני בא".
השופטת אמורה להמשיך לקחת חלק באליפות ארה"ב. ג'וקוביץ' נקנס ב-10,000 דולר בעקבות המקרה, וב-7,000 נוספים בגלל שלא התייצב למסיבת העיתונאים אחרי שהודח מהטורניר. הוא גם לא ייהנה מהכסף שהרוויח מעצם השתתפותו בטורניר.
הפוסט של ג'וקוביץ'
חבריה של השופטת טענו כי הסרבי התנצל בפניה מספר פעמים, והביע צער על המתח שהיא מצויה בו עקב המקרה. דובר אליפות ארה"ב אמר: "השחקנים צריכים לשמור על כללי הזהירות במהלך המשחק, אלה החוקים ולשופט לא הייתה ברירה אלא לפסול את ג'וקוביץ'.