אליפות צרפת הפתוחה בטניס מעלה הילוך עם הסיבוב השלישי שיצא היום (שישי) לדרך בלי הפתעות מיוחדות. סרינה וויליאמס, המדורגת שביעית בעולם, עדיין מחפשת את תואר הגראנד סלאם ה-24 שלה בקריירה, ואולי זה יקרה הפעם. צעד נוסף לעבר כך עשתה כשעלתה לשמינית הגמר בזכות ניצחון 4:6, 4:6 תוך שעה ו-25 דקות על דניאל קולינס (50) בדרבי אמריקני.
בשלב הבא ממתינה לה המדורגת 21, ילנה ריבאקינה הקזחית, שעברה את אלנה וסנינה אחרי 1:6, 4:6. עבור ריבאקינה זאת הופעה ראשונה בשמינית הגמר בצרפת.
3 צפייה בגלריה
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
סרינה וויליאמס
(צילום: gettyimages)
אצל הגברים, המדורג שני, דניל מדבדב, עלה לשמינית אחרי שחלף על פני ריילי אופלקה (35) - 4:6, 2:6, 4:6, ועשה עוד צעד בדרך לגמר גראנד סלאם שני ברציפות.
אלכסנדר זברב ביסס בשנתיים האחרונות את מקומו בצמרת הענף, אבל עדיין לא הצליח לעבור את שלב רבע הגמר בבירה הצרפתית - והוא מקווה שזה יקרה השנה. הגרמני המדורג שישי בעולם, עלה לשמינית הגמר לאחר שניצח את לאסלו ג'רה הסרבי (55) - 2:6, 5:7, 2:6.
3 צפייה בגלריה
אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב
אלכסנדר זברב
(צילום: AFP)
בשלב הבא ממתין לזברב, יריב לא פשוט בכלל - היפני קיי נישיקורי (49), שטייל לשלב הבא ללא כל מאמץ גדול, מאחר שיריבו השווייצרי, הנרי לאקסונן, פרש בעקבות פציעה בתום המערכה הראשונה (5:7 ליפני).
הספרדי אלחנדרו דוידוביץ' פוקינה, ממשיך בכושר הנהדר שלו בחודש האחרון, כשבתום משחק רב תהפוכות ניצח 6:7(3), 6:2, 6:7(6), 6:0, 5:7 את קספר רוד הנורבגי.
3 צפייה בגלריה
אלחנדרו דוידוביץ'
אלחנדרו דוידוביץ'
אלחנדרו דוידוביץ'
(צילום: gettyimages)
בטורניר הזוגות, יוני ארליך בן ה-44 ושותפו לויד האריס הפסידו בסיבוב השני 6:3, 3:6, 7:5 לצמד המדורג שישי בתחרות, פייר הרברט וניקולס מאהו המקומיים.