3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה בעוד פעולה חיובית
(צילום: AP)
דני אבדיה ממשיך את המסע שלו ב-NBA, והלילה (בין שישי לשבת) סיפק הכישרון הישראלי את משחקו הטוב ביותר עד כה בניצחון 109:130 על מינסוטה. הפורוורד קלע 11 נקודות, קטף 7 ריבאונדים, מסר 3 אסיסטים וחטף 3 כדורים ב-27 דקות. ברגעים שבהם היה על הפרקט, הוויזארדס ניצחו ב-32 נקודות (הכי גבוה בשתי הקבוצות).
"זה מדהים לראות כמה הוא שקול על הפרקט, הוא גם אף פעם לא מתעייף, שום דבר לא מפריע לו. הוא משחק כדורסל בצורה הנכונה", אמר עליו בסיום כוכב הקבוצה, בראדלי ביל, שסיים עם 31 נקודות.
צפו באבדיה מדבר אחרי הניצחון
ביל המשיך עם המחמאות: "יש רגעים שהמשחק קצת יותר מדי מהיר עבורו, אבל ברוב הזמן הוא משחק מעל הציפיות שלנו ממנו. הוא מראה ורסטיליות, הוא קלע שלשות פנטסטי. לדעתי הוא עם האחוזים הגבוהים ביותר אצלנו בקבוצה. הוא משתמש בגוף שלו בצורה טובה, זה מדהים עבור רוקי - הוא באמת נהדר. נראה כאילו הוא משחק כמקצוען מגיל 12".
ביל סיפר על תהליך ההתאקלמות של אבדיה בוושינגטון: "הוא כל הזמן לומד. זה מצחיק כי לפני שהוא הגיע אמרו לנו שהוא 'איש של מיליון שאלות', וזה נכון, הוא כל הזמן שואל. הוא באמת רוצה ללמוד, להשתפר ובעיקר להיות כל הזמן על הפרקט".
3 צפייה בגלריה
ביל חוגג
ביל חוגג
ביל. מילים חמות על אבדיה
(צילום: רויטרס)
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
ברוקס. "אבדיה קולט דברים מהר"
(צילום: AP)
גם המאמן סקוט ברוקס התייחס לנושא הלמידה של אבדיה: "הוא שואל הרבה שאלות. לאחרונה ביקש ממני לדעת מה לדעתי הוא צריך לעשות כדי לשחק בצורה קשוחה יותר. עברנו על כמה פרטים, כמו למשל לבצע חיתוכים חזקים לסל, דברים קטנים כאלה. הוא רק בן 19, וקולט דברים בצורה מהירה. הוא שחקן כדורסל מאוד טוב".
גם אבדיה דיבר בסיום ולא פחד לצאת בהצהרות: "היינו צריכים את הניצחון הראשון כדי לקבל ביטחון. אני חושב שאנחנו קבוצה נהדרת. אני סופר חיובי בנוגע אלינו. אנחנו רק צריכים להבין כמה דברים יחד, לשחק חזק, בעיקר בהגנה. כשאנחנו משחקים פשוט ושומרים, אנחנו די טובים. יכולים להיות לנו 8-7 הפסדים רצופים ועדיין נאמין בעצמנו. תזכרו את המילים שלי - אנחנו נהיה קבוצה טובה".