3 צפייה בגלריה
אבדיה חוגג
אבדיה חוגג
אבדיה חוגג
(צילום: רויטרס)
תגידו מזל טוב לוושינגטון וויזארדס ודני אבדיה. אחרי חמישה הפסדים רצופים מפתיחת העונה, הישראלי וקבוצתו רשמו הלילה (בין שישי לשבת) את ניצחון הבכורה שלהם, ועוד איזה ניצחון זה היה. הוויזארדס הביסו בחוץ - 109:130 את מינסוטה, כשאבדיה מספק את משחקו הטוב ביותר העונה.
אבדיה סיים את ההתמודדות עם 11 נקודות (4 מ-7 מהשדה, 3 מ-5 לשלוש), 7 ריבאונדים, 3 אסיסטים ו-3 חטיפות ב-27 דקות. כמו כן, הוא היה השחקן עם מדד הפלוס-מינוס הגבוה ביותר בשתי הקבוצות (32+).
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה משתטח על הרצפה. משחק ראשון בדו ספרתי בטור הנקודות
(צילום: AP)
וושינגטון שלטה במשחק מפתיחתו וכבר הוליכה ב-16 הפרש בחצי הראשון, אבל הטימברוולבס הצליחו לצמק ל-60:57 בהפסקה. לרבע השלישי עלו שחקניו של סקוט ברוקס מוכנים לסגור סיפור. אבדיה היה מצוין משני צדי המגרש ברבע הזה, לקח ריבאונדים, חילק אסיסטים וגם תפר שתי שלשות - וקבוצתו ניצחה את הרבע בתוצאה האסטרונומית - 14:40 כדי לסגור עניין.
גם את הרבע הרביעי פתח הישראלי, וסיפק שני מהלכים גדולים: בראשון הוא חטף כדור, רץ את כל המגרש ומסר אסיסט לשלשה של ג'רום רובינסון. לאחר מכן שוב חטף ורץ עד הסוף כדי לקלוע שתי נקודות מתחת לסל.
3 צפייה בגלריה
בראדלי ביל
בראדלי ביל
ביל. הנהיג את וושינגטון לניצחון
(צילום: AP)
בראדלי ביל הוביל את קלעי המנצחת עם 31 נקודות, והוא הראשון בתולדות המועדון שקולע בששת המשחקים הראשונים של העונה 25 נקודות או יותר. תומאס בראיינט הוסיף 12. צריך לציין שוושינגטון שיחקה ללא ראסל ווסטברוק שקיבל מנוחה. במינסוטה, ששיחקה ללא קארל-אנתוני טאונס, בלט מאליק ביזלי עם 21 נקודות. משחקה הבא של וושינגטון ייערך בחוץ מול ברוקלין בלילה שבין ראשון לשני (1:00).