הסדרה בין לוס אנג'לס קליפרס לדאלאס מגיעה לנקודת רתיחה ולא מדובר רק על כדורסל נטו. הלילה (בין שלישי לרביעי) ראינו הרבה עצבים מצד שתי הקבוצות במשחק מספר 5, שהסתיים ב-111:154 מוחץ לזכות הקליפרס שעלו ל-2:3 בסדרה.
ברבע השלישי ואחרי סל של קבוצתו, מרקוס מוריס דרך ספק בכוונה על רגלו של לוקה דונצ'יץ' והעיף את הנעל שלו. הסלובני, שנפצע בקרסול של אותה רגל במשחק מספר 3, אמר: "יש לי מחשבות משלי בנושא, מקווה שזה היה מקרי, שאחרים יגידו מה הם חושבים".
4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' ומרקוס מוריס
לוקה דונצ'יץ' ומרקוס מוריס
בכוונה או לא? לוקה דונצ'יץ' מול מרקוס מוריס
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ' ומרקוס מוריס
לוקה דונצ'יץ' ומרקוס מוריס
דונצ'יץ' זורק מעל מוריס
(צילום: גטי אימג'ס)
דונצ'יץ', שקלע 22 באחוזים לא טובים ולא הצליח לשחזר את המשחק הקודם בו רשם טריפל דאבל ותפר סל ניצחון ענק, אמר על מוריס: "אני לא רוצה לדבר איתו בכלל, הוא אומר לי דברים רעים במהלך משחק. אני מעדיף להמשיך הלאה. בכל מקרה, אם דרך עליי בכוונה - זה חמור מאוד".
מוריס עצמו קצת היתמם בטוויטר: "אני משחק באופן שמכבד אותי ומכבד אחרים. זה משוגע לחשוב שאנסה לפצוע מישהו אחר. אני בליגה הזו כבר 10 שנים, משחק מול הכי טובים, יש לי את הערכים שלי ומוסר עבודה גבוה. אני מאוד תחרותי ומשאיר הכל במגרש. אני לא מתנצל על כלום".
4 צפייה בגלריה
לוקה דונצ'יץ'
לוקה דונצ'יץ'
משחק מתסכל. דונצ'יץ'
(צילום: AP)
הציוצים של מוריס
מי שלא הצליח לשמור על קור הרוח שלו והורחק ברבע השלישי, היה מאמן דאלאס ריק קרלייל שמחא כפיים באופן מזלזל לשופטים לאחר שהם העניקו פסק זמן לקליפרס בזמן שטים הארדוויי ג'וניור עמד על קו העונשין. "לא הסכמתי עם ההחלטה, שאלתי את השופטים לגבי זה ולא קיבלתי הסבר מספק", אמר קרלייל שגם התייחס לדריכה על דונצ'יץ': "מקווה שלא היה מכוון".
אגב, בתחילת אותו רבע שלישי סוער ובמצב של 54:83 לקליפרס, הארדוויי ביצע עבירה חזקה על פול ג'ורג' (35 נקודות) שממש לא אהב את זה והתלונן לשופטים, שהסתפקו בעבירה בלתי ספורטיבית.

מארי הציל את דנבר

ג'מאל מארי הוא אחד השחקנים הכי אנדרייטד בליגה הזו, כשהלילה הוכיח שוב כי הוא כוכב על. הגארד (43 נקודות, 8 אסיסטים ו-8 ריבאונדים) לקח את דנבר על גבו והוביל קאמבק אדיר בדרך ל-107:117 על יוטה (3:2 בסדרה).
ההצגה שלו במחצית השנייה, שכללה 33 נקודות גדולות, מנעה הדחה מוקדמת וכואבת של הנאגטס מהפלייאוף. "הוא גדל והופך לסופרסטאר על הבמה הגדולה ביותר. אני גאה בו", החמיא מאמנו מייק מאלון. "הוא לא מפחד מהרגעים האלה, אלא מחפש אותם. זה לא רק הנקודות שהוא קולע, זה גם הגישה והביטחון שלו שיתר השחקנים נדבקים בהם".
4 צפייה בגלריה
ג'מאל מארי
ג'מאל מארי
לוהט. ג'מאל מארי
(צילום: AFP)
מארי ממשיך להיות לוהט לאחר שבמשחק הקודם הפציץ 50 נקודות. בכלל, הממוצע שלו בסדרה עומד על 30.8 נקודות, 12 יותר מהממוצע העונתי שלו.