שני משחקים בלבד יחד בברוקלין הספיקו לקווין דוראנט וג'יימס הארדן להיכנס לספרי ההיסטוריה. KD והאיש המזוקן סיפקו הלילה (בין שני לשלישי) ערב נהדר נוסף, הפעם ב-123:125 על מילווקי. דוראנט רשם 30 נקודות, כולל שלשת ניצחון על הבאקס, בתוספת 9 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. הארדן תרם 34 נקודות ו-12 אסיסטים - וגרם שוב למבקרים לאכול את הכובע.
בשני המשחקים, מאז המעבר של הארדן מיוסטון לנטס, קלעו השניים יחד 138 נקודות. זוהי הכמות הגבוהה ביותר לצמד שחקנים בשני משחקי הבכורה שלהם יחד מאז 1961. אז ווילט צ'מברליין ויורק לרסה קלעו 151 נקודות בפילדלפיה ווריורס, רק ש-139 מתוכן סיפק הסנטר האגדי.
1 צפייה בגלריה
הארדן ודוראנט
הארדן ודוראנט
138 נקודות יחד בשני משחקים. הארדן ודוראנט
(צילום: AP)
"שעות מפחידות". הציוץ של הארדן
"עברנו הרבה בליגה הזאת", אומר דוראנט, "ומבחינתנו להביא את זה ביחד, עם כל מה שעברנו ולמדנו לאורך השנים בליגה הזאת ולנסות לשחק כדורסל יפה, זה עובד די חלק עבורנו". על שיתוף הפעולה עם הארדן, איתו שיחק יחד כמובן גם באוקלהומה סיטי, אמר: "זה היה מעבר קל, במיוחד כשג'יימס מחזיק בכדור עם הגעתו. כך שאנחנו עדיין מנסים למצוא את הדרך ולהבין, וכמובן עוד יש מקום גדול לשיפור, אבל זו התחלה טובה".
הארדן עצמו הודה כי "היינו צעירים באוקלהומה סיטי, עכשיו אנחנו גברים. אנחנו יודעים מה אנחנו רוצים, מכירים את הכדורסל ואת המשחק. אנחנו כבר לא הצעירים האלה שכל הזמן רצים ורק מתרוצצים וזורקים ומנסים להטביע כל היום". האיש והזקן החמיא לדוראנט: "אני יודע איזה שחקן זה. הוא אחד השחקנים הכי גדולים שאי פעם נגעו בכדורסל. אני לא מרגיש שאנחנו מתחרים, אני מנסה להפוך אותו להכי טוב שהוא יכול להיות".
ואם זה לא מספיק, ברוקלין אמורה ליהנות בקרוב גם מקיירי ארווינג, שנעדר משבעת המשחקים האחרונים. על פי דיווח ב-ESPN, הוא אמור ליטול חלק כבר הערב באימון הקבוצה. "שעות מפחידות", צייץ הארדן - וכמובן התייחס למשחק שלו ושל דוראנט. או אולי לחזרה הקרובה של קיירי, מי יודע.

גולדן סטייט חזרה ממינוס 19 מול הלייקרס: "יש לנו אופי"

את ההפתעה הלילה קיבלנו מגולדן סטייט, שניצחה בחוץ 113:115 את הלייקרס, במשחק בו כבר פיגרה ב-19 הפרש. למעשה, זה המשחק ה-29 בעידן סטיב קר, בו הווריורס מפגרים ב-15 הפרש ומעלה ובסיום הערב מנצחים.
"יש משהו במשחקים הגדולים האלה, אנחנו אוהבים להיקלע לפיגור 20", צחק סטף קרי, שקלע 26 מול האלופה המכהנת במשחקו ה-712 במדי גולדן סטייט. "האמת שאנחנו חייבים לתת ביחד עוד כמה תצוגות כאלה ברציפות, כדי להוכיח שזה באמת מה שאנחנו".
סטיב קר, שראה את קבוצתו רצה 0:11 ברבע האחרון, הוסיף: "הסרחנו על המגרש במחצית הראשונה. לא היינו בעיניינים, אבל אהבתי את הלחימה שלנו. האופי התחרותי שלנו השתנה במחצית השנייה". ומה היה ללברון ג'יימס להגיד, אחרי שהחטיא שלשה שהייתה יכולה לנצח ללייקרס את המשחק בשנייה האחרונה? "ברור שאתה מתוסכל כשאתה מפסיד", אמר לברון. "אבל אלה החיים".