עובר למיאמי? מבקש טרייד לפילדלפיה? ג'יימס הארדן שם את כל רעשי הרקע מאחור ועלה לפנות בוקר (בין שלישי לרביעי) לשחק במדי יוסטון, שהשיגה ניצחון שני במשחקי ההכנה, 98:112 ביתי על סן אנטוניו. עוד כמה פעמים העונה הוא ילבש את המדים האדומים-לבנים? באמת שלא ברור.
הארדן, שהשמועות על עזיבת הרוקטס מתגברות בכל יום, פתח בחמישייה ונראה חלוד ובעיקר עם כמה קילוגרמים עודפים - בתמונה שפורסמה ברשת והפכה מיד לוויראלית. האיש והזקן סיפק 12 נקודות ב-3 מ-10 מהשדה, יחד עם 4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים. הוא הוחלף במהלך הרבע השלישי, לא לפני שהחטיא את כל ארבע הזריקות האחרונות שלו ומאז לא שב לפרקט.
4 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן
ג'יימס הארדן
עוד כמה פעמים נראה אותו במדי הרוקטס העונה? הארדן
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
ג'ון וול
ג'ון וול
הוליך את קלעי יוסטון. וול
(צילום: רויטרס)
הרוקטס התגברו על פיגור ברבע השני וניצחו 26:35 את הרבע האחרון כדי לסגור עניין. ג'ון וול ובן מקלמור הוליכו את קלעי יוסטון עם 15 נקודות כ"א, אריק גורדון הוסיף 11. מהעבר השני, לוני ווקר רשם 17, למרקוס אולדרידג' 12 ודמאר דרוזן היה חלש עם 7 בלבד.
דבר אחד העיב על הניצחון של יוסטון, פציעתו של כריס קלמונס, שעל פי דיווח ב"אתלטיק", סובל ככל הנראה מקרע בגיד אכילס ויעבור הלילה בדיקת MRI. הוא ירד מהפרקט בכיסא גלגלים ונראה שהבין את חומרת הפציעה. אולי בשל כך, בארה"ב מדווחים כי הרוקטס מתכננים להחתים את טריי מורנינג, בנו בן ה-23 של אלונזו האגדי, שלא הצליח בחודש האחרון להיכנס לסגל של אחת מקבוצות ב-NBA.
התמונה של הארדן שהפכה לוויראלית
הגולשים לא יכלו להישאר אדישים למראה של הארדן

פילדלפיה - בוסטון 99:108

דוק ריברס ערך את הבכורה שלו על הקווים של הסיקסרס, שחזרו לפרקט לראשונה מאז ה'בועה', והשיגו מיני-נקמה אם תרצו על הסלטיקס. כן, אותה קבוצה שהשלימה על פילדלפיה סוויפ בסיבוב הראשון בפלייאוף אשתקד.
ארבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות אצל המנצחת, מעל כולם בלט דווקא שייק מילטון עם 19 נקודות מהספסל. ג'ואל אמביד תרם 18, טוביאס האריס 16 ודווייט הווארד, לראשונה מאז עזב את הלייקרס, קלע 5 נקודות בלבד ב-17 דקות. ג'ף טיג הוליך את המפסידה עם 18 נקודות, ג'ייסון טייטום הסתפק ב-10 בלבד ב-4 מ-13 מהשדה.
4 צפייה בגלריה
טייריס מקסי
טייריס מקסי
מקסי בדרך לשתי נקודות קלות מול בוסטון
(צילום: AP)

סקרמנטו - גולדן סטייט 113:114

וואו, איזו דרמה קיבלנו בין הקינגס לווריורס, וזה עוד במשחק הכנה. גולדן סטייט, שביצעה קאמבק גדול במחצית השנייה, כבר הוליכה 109:113, 44 שניות לסיום. דאנק של רוברט וודרד צימק ל-113:111, דמיון לי החטיא מהעבר השני וקייל גאי קבר שלשת ניצחון עם הבאזר.
סטף קרי הופיע בתספורת חדשה והיה פשוט אדיר אצל הווריורס עם 29 נקודות (בשלושה רבעים בלבד), באדי הילד סיים עם 18 לקינגס.
4 צפייה בגלריה
סטפן קרי
סטפן קרי
סחתיין על הפריזורה. קרי
(צילום: AP)