דריימונד גרין ידוע כמי שמעורר לא פעם פרובוקציות. הפעם הפורוורד של גולדן סטייט שבר את הרשת, אבל לא בגלל מעשה מכוון או משפט בעייתי שאמר. זה קרה בגלל זריקה ביזארית.
בפיגור 103:100 הלילה (בין שני לשלישי) במשחק החוץ מול סן אנטוניו, עם 8.7 שניות על השעון, גרין קיבל את הכדור קרוב לקו החצי ובמקום למסור לסטף קרי (שרשם ערב נהדר של 32 נקודות, כולל 6 מ-11 מחוץ לקשת) ניסה להיות סטף בעצמו (או קרוב לוודאי לסחוט עבירה). הוא זרק שלשת התאבדות מוזרה, שפגעה בלוח וכמעט שברה את הסל. וכמובן גם סידרה לספרס ניצחון 101:105.
3 צפייה בגלריה
דריימונד גרין
דריימונד גרין
מהלך הזוי. גרין
(צילום: AFP)
הממים כמובן לא עצרו לרגע
בסיום גרין ניסה להסביר את המהלך בצורה ציורית כמו שרק הוא יודע. "זה היה כנראה המהלך החכם הכי מטומטם בהיסטוריה. מהלך חכם שבסופו של דבר היה מטופש כמו אני לא יודע מה", הודה הפורוורד, שדווקא סיפק שורה סטטיסטית של 7 נקודות, 10 ריבאונדים ו-10 אסיסטים.
גרין כנראה חשב ששחקני סן אנטוניו יבצעו עליו עבירה עוד קודם לכן, אבל מאמן הווריורס, סטיב קר, לקח את האשמה עליו. "שחקני הספרס בדרך כלל לא מבצעים עבירה בסיטואציות כאלו. זו האשמה שלי שלא אמרתי את זה לשחקנים שלי".
3 צפייה בגלריה
דריימונד גרין
דריימונד גרין
העיקר הכוונה. גרין
(צילום: AFP)
אגב, קר החליט לאורך חצי מהרבע האחרון להשאיר את קרי על הספסל והכניס אותו בעיקר במאני-טיים. "יהיה לנו את סטף לעוד הרבה שנים איתנו ואני לא אשתף אותו בכוח רק כדי לרדוף אחרי ניצחונות. זו עונה לא פשוטה, עם אולמות ריקים. לא אתן לו לשחק 40 דקות כל ערב", הסביר.

מעל קובי וקיד: לברון לא עוצר

בגיל 36, לברון ג'יימס עדיין חד מתמיד ובעיקר בכושר שיא. כוכב הלייקרס, בעונתו ה-18 בליגה, היה שוב דומיננטי בהארכה (שלישית תוך יומיים) ורשם טריפל דאבל של 28 נקודות, 14 ריבאונדים ו-12 אסיסטים ב-112:119 על אוקלהומה סיטי.
זה היה הטריפל דאבל התשיעי של לברון אחרי גיל 35 והוא טיפס למקום הראשון בנתון הזה, לפני ג'ייסון קיד (8), פול פירס ופאו גאסול (3 כ"א). הסופרסטאר גם השיג הכי הרבה טריפל דאבלים (שלושה) בקרב שחקנים ש לפחות 18 עונות ב-NBA. לקובי בראיינט יש שניים כאלה, טים דאנקן וקארל מלון עשו זאת פעם אחת כ"א.
3 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
מצא גם זמן לנוח. ג'יימס
(צילום: AP)
בדירוג כל הזמנים, ג'יימס חמישי עם 96 טריפל דאבלים בקריירה, 11 פחות מקיד הרביעי. אוסקר רוברטסון ראשון בפער גדול (181), ראסל ווסטברוק אחריו (151) ומג'יק ג'ונסון שלישי (138).
"אין לי בעיה עם הארכה אחת, לעומת שתיים כאלה", אמר לברון בסיום הניצחון על הת'אנדר. "הרגשתי טוב יותר הפעם, לא כאב לי כמו במשחק הקודם. לאוקלהומה סיטי יש הרבה אנרגיה, הרבה שחקנים צעירים שלא מפסיקים לרוץ".