משחק הצעירים אמנם לא יתקיים בסוף השבוע הקרוב במהלך האולסטאר באטלנטה, אבל ב-NBA החליטו שלא למנוע מהשחקנים גם את הכבוד המגיע להם. לכן, עוזרי המאמנים הצביעו עבור המצטיינים לטעמם, מבין שחקני העונה הראשונה והשנייה בליגה - ודני אבדיה נכלל ברשימה האקסלוסיבית.
הבחירה נעשתה על פי הנהלים הקבועים - סגל של נבחרת ארצות הברית וסגל של נבחרת העולם, שכל אחד מהם הורכב מ-10 רוקיז ומ-10 שחקנים בעונתם השנייה ב-NBA. יחד עם אבדיה בנבחרת העולם נמצא חברו בוויזארדס, רוי האצ'ימורה, כמו גם פאקונדו קמפאסו מדנבר ואר.ג'יי בארט מהניקס.
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
יש כבוד. אבדיה
(צילום: AP)
הסגלים המלאים
ובעניין אחר: וושינגטון וויזארדס תארח בלילה שבין חמישי לשישי (2:00) את לוס אנג'לס קליפרס ותנסה לחזור למסלול הניצחונות, אחרי ההפסד לפנות בוקר 125:111 לממפיס.
הוויזארדס גוררים שני הפסדים, הם במאזן 20:13 ויהיו חייבים לחזור ולנצח אם ברצונם להיות העונה איכשהו בפלייאוף במזרח. הם יפגשו יריבה, מולה הובסו לפני פחות משבועיים 135:116 באל.איי ואחת שמדורגת במקום הרביעי במערב (13:24).
4 צפייה בגלריה
דני אבדיה שומר על ג'יילן בראון
דני אבדיה שומר על ג'יילן בראון
עוקב מרחוק אחרי מכבי ת"א. אבדיה
(צילום: רויטרס)
4 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
נותן עצות. ברוקס
(צילום: AP)
יהיה זה משחק מעניין גם לדני אבדיה, שירצה להוכיח שיצא לדרך חדשה. בחודש האחרון המספרים של הרוקי הישראלי בוושינגטון ירדו באופן דרסטי והלילה קלע בספרות כפולות אחרי תקופה ארוכה. הוא סיים מול הגריזליס עם שורה סטטיסטית של 10 נקודות, 7 ריבאונדים ואסיסט ב-26 דקות.
"בחצי הראשון של העונה למדתי הרבה דברים חדשים, שיחקתי מול שחקנים טובים והפכתי לשחקן טוב יותר", אמר אבדיה הערב (רביעי) אחרי אימון הוויזארדס. הרוקי הישראלי התייחס גם לאקסית שלו, מכבי ת"א, שקרוב לוודאי לא תעפיל לפלייאוף היורוליג ואתמול הפסידה לצסק"א מוסקבה 84:80.
4 צפייה בגלריה
ספרופולוס
ספרופולוס
לא קיבל הרבה זמן שיחת טלפון מאבדיה. ספרופולוס
(צילום: עוז מועלם)
"לא דיברתי עם יאניס ספרופולוס כבר הרבה זמן, יש לו הרבה על הראש במכבי ת"א כרגע", הודה אבדיה. "לא רציתי להפריע לו. אני עוקב אחריהם מרחוק ואנחנו ביחסים מצוינים".
מאמן וושינגטון, סקוט ברוקס, התייחס ליכולת של אבדיה בתקופה האחרונה: "שחקנים צעירים הולכים לפעמים צעד קדימה ולפעמים גם צעד אחורה. בזמן האחרון דני שיחק פחות טוב מאשר בתחילת העונה, אבל החוכמה היא לדעת להתמודד ולצאת מהתקופות הפחות טובות. זה קורה לכולם".