ה-NBA וארגון השחקנים הודיעו הערב (שישי) רשמית כי המשחקים יחודשו מחר. בהודעה שהוציאו הקומישנר אדם סילבר ומנכל"ית ארגון השחקנים, מישל רוברטס, נכתב כי הצדדים הגיעו להסכמה על הקמה מידית של ועדה מיוחדת לצדק חברתי שתורכב משחקנים, מאמנים ואנשי מנהלה. הגוף החדש יעסוק בקידום זכויות חברתיות.
נוסף על כך סוכם כי בעלי האולמות בליגה יעשו מאמצים יעבדו על מנת להכשיר את האולמות למתקני הצבעה בבחירות לנשיאות ארצות הברית. ההנהלה והגופים המשדרים יאפשרו לפרסם תכנים הנוגעים למאבק החברתי.
3 צפייה בגלריה
אולם ריק
אולם ריק
חוזרים לפרקט
(צילום: EPA)
נשיא ארגון השחקנים כריס פול, דיבר על האירועים האחרונים: "כשאני אומר שאני עייף, הכוונה היא לא לעייפות פיזית, אלא שנמאס לראות את אותם הדברים שוב ושוב. כולנו עייפים מזה. כולם מצפים מאיתנו להיות בסדר רק כי אנחנו מרוויחים הרבה כסף. אנחנו גם בני אדם עם רגשות ואני שמח שקיבלנו הזדמנות להתכנס יחד ולדבר על הדברים ולא רק להגיד שלום במסרון בדרך לפרקט. לעולם לא אשכח את הקולות שעלו בישיבה שלנו".
בתוך כך, מעל 100 עובדי מטה של הנהלת ה-NBA החליטו להצטרף למחאת השחקנים. העובדים שממוקמים במטה בניו יורק ובניו ג'רזי ישביתו את יום העבודה ויערכו צעדה שנועדה להעלות את המודעות הגזעני כלפי האוכלוסייה השחורה.
3 צפייה בגלריה
כריס פול
כריס פול
כריס פול. דיבר מהלב
(צילום: AFP)
במכתב שנשלח מטעם העובדים לקומישנר אדם סילבר נכתב בין היתר: "אנחנו מעריכים את העבודה שנעשתה ב-NBA, אבל מאמינים שיש ביכולתו לעשו אפילו יותר. אמנם מדובר בעסק, אב הפחד מהפסד כספי לא מהווה תירוץ ליחס כלפי גברים,נשים וילדים שחורים".

ווסטברוק חוזר

ראסל ווסטברוק התאושש מהפציעה וצפוי לחזור לסגל של יוסטון לקראת המשחק החמישי מול אוקלהומה בסיבוב הראשון של הפלייאוף. הגארד שנפצע בשריר הארבע ראשי, לא שיחק בארבעת משחקי הפלייאוף הראשונים מול קבוצתו לשעבר והיה ספק גדול באשר למידת כשירותו להמשך המשחקים.
כוכב הרוקטס כבר חזר לפרקט במהלך אימון הקבוצה ואף השתתף במשחק של חמישה נגד חמישה. על פי הדיווחים בארצות הברית הוא הציג יכולת מצוינת ולא נראה שהפציעה מגבילה אותו.
3 צפייה בגלריה
ווסטברוק בטירוף
ווסטברוק בטירוף
ווסטברוק. חוזר בזמן
(צילום: AP)
יוסטון תשמח להיעזר בווסטברוק, כאשר הסדרה במצב של 2:2. המשחק החמישי נועד במקור להתקיים ביום רביעי בלילה, אך נדחה בשל ההשבתה של משחקי הפלייאוף כמחאה בעקבות הירי המשטרתי בוויסקונסין. כתוצאה מכך, הרוויח הסופרסטאר עוד מספר ימי מנוחה חשובים לקראת חידוש המשחקים.
ווסטברוק נכנס באיחור לבועה באורלנדו מאחר שנמצא חיובי לקורונה. כשהצטרף לחבריו הרגיש רגישות בשריר במהלך המשחק מול פורטלנד בעונה הסדירה וישב שני משחקים בחוץ. לאחר מכן חזר מול סן אנטוניו ב-11 באוגוסט ולאחר המשחק עבר בדיקת MRI, שם התגלתה הפציעה. ווסטברוק מחזיק בממוצעים של 27.2 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-7.0 אסיסטים בעונתו הראשונה ביוסטון.
ובנושא אחר, הבעלים של ניו אורלינס פליקנס, גייל בנסון נמצאה חיובי לקורונה. קבוצות הוציאה הודעה רשמית בנושא: "גברת בנסון רוצה להודות לכולם על התפילות. מצבה משתפר והיא מרגישה טוב".