לברון ג'יימס ממשיך להיות בעין הסערה בעקבות הסטורי השנוי במחלוקת שהעלה אתמול - וממשיך לעורר ביקורת.
הפעם מי ששמח לגנות את כוכב לוס אנג'לס לייקרס (זכר ליריבות בין השניים ברשתות החברתיות) הוא נשיא ארה"ב היוצא, דונלד טראמפ, שפרסם הלילה (בין חמישי לשישי) הודעה רשמית לתקשורת, בה כתב: "האמירות הגזעניות שלו חלוקות, מגעילות, מעליבות ומשפילות. הוא אולי שחקן כדורסל נהדר, אבל במקביל לא עושה כלום כדי לאחד את המדינה שלנו".
2 צפייה בגלריה
לברון ג'יימס
לברון ג'יימס
עדיין בעין הסערה. לברון
(צילום: רויטרס)
ההודעה של טראמפ
הסטורי הבעייתי של לברון
למי ששכח: לברון פרסם, כאמור, בחשבון האינסטגרם שלו סטורי שנוי במחלוקת שהציג שוטר עם הכיתוב "אתה הבא בתור" ואימוג'י של שעון חול, בעקבות מותה של נערה שחורה בשם מקיאה בראיינט. משטרת קולומבוס באוהיו חשפה סרטון בו ניתן לראות את השוטר ניקולס רירדון מזהה שבראיינט איימה בסכין באישה אחרת, ואחרי שהורה לה להוריד אותו ירה בה ארבע פעמים. לאחר שהתבררו הפרטים לברון מחק את הפוסט - אך ספג ביקורת חריפה.
אחרי שמחק את הסטורי, ג'יימס העלה שני ציוצים וניסה להסביר ("נמאס לי שאנשים שחורים נהרגים על-ידי שוטרים. הורדתי את הפוסט בגלל שהוא הוביל לעוד שנאה") - אבל זה לא ממש עזר. קיילי מקנאני, הפרשנית הפוליטית של רשת "פוקס", תקפה גם היא את כוכב הכדורסל: "תארו לכם ששמו היה לברון טראמפ, והוא היה פעיל ימין. מה היה קורה לו אחרי פוסט כזה? הוא היה מוחרם מהטוויטר ומאבד את עבודתו".
2 צפייה בגלריה
דייויס ודונצ'יץ'
דייויס ודונצ'יץ'
דייויס מפרגן לדונצ'יץ' אחרי ההפסד לדאלאס
(צילום: AP)

דייויס שב לפרקט: "לא חשבתי לרגע על הפציעה"

לברון ישב הלילה על ספסל הלייקרס וחזה בחברו הטוב, אנתוני דייויס, רושם קאמבק למגרשים. דייויס שב לפרקט לראשונה מאז ה-14 בפברואר ואחרי 30 משחקים רצופים בחוץ. "לא חשבתי לרגע על הפציעה", הודה בסיום הפורוורד, שרשם 4 נקודות ב-2 מ-10 מהשדה ושותף ל-17 דקות בסך הכל ב-115:110 לדאלאס.
מאמנו, פרנק ווגל, הוסיף: "הוא צריך להיות עם רגליים יציבות. קשה לדמות משחק NBA באימונים, לכן היה חשוב שהוא ייכנס לעניינים. זה צעד ראשון וחשוב עבורו". אל.איי ודאלאס ייפגשו שוב בעוד יומיים, רק שהפעם המאבריקס יחסרו את קריסטפס פורזינגיס, שנפצע ברגלו. "זה ניצחון חמוץ מתוק", הסביר המאמן המנצח, ריק קרלייל. "היו לנו המון עליות וירידות".