מה שני ניצחונות רצופים יכולים לעשות לקבוצה. רק לפני שבוע בוושינגטון עוד דיווחו כי כיסאו של סקוט ברוקס מתנדנד. הלילה (בין ראשון לשני) האווירה בוויזארדס שונה לחלוטין, אחרי ה-122:123 הדרמטי בברוקלין על הנטס החזקים.
דני אבדיה, ביום הולדתו ה-20, סיפק משחק שקט עם שלוש נקודות ב-1 מ-4 מהשדה, ובתקשורת המקומית שוב נשאל: מדוע הרוקי הישראלי ממעט לזרוק ולגעת בכדור בהתקפה. "מבחינתי, אני רוצה שהוא ייתן לנו דקות טובות וישחק חזק", הסביר ברוקס, שגם חייך ואמר בצחוק כי בששת המשחקים הראשונים של העונה התייחס לאבדיה בצורה קשוחה מדי: "אני לא אוהב לאמן מתבגרים".
3 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
אבדיה והחברים חוגגים עם בראיינט את הניצחון הדרמטי
(צילום: AP)
3 צפייה בגלריה
קיירי ודוראנט משקיפים על האצ'ימורה
קיירי ודוראנט משקיפים על האצ'ימורה
אבדיה עושה חיים קשים לקיירי
(צילום: AP)
בוושינגטון לא שכחו את יום הולדתו של אבדיה
ברוקס, כאמור, יכול היה לשחרר הרבה אוויר אחרי שני המשחקים האחרונים (מינסוטה וברוקלין), בהם וושינגטון בעיקר הראתה אופי. "התחלנו את העונה חלש, אבל היא לא מסתיימת אחרי שבעה משחקים", הוסיף ברוקס. אם לעונה היו עשרה משחקים, עדיין היה לנו סיכוי להיות במאזן 5:5 וככה אני מסתכל על זה".
מי שכיכב אצל וושינגטון היה בראדלי ביל, שסיפק עוד משחק נהדר - 27 נקודות, 10 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. האסיסט האחרון היה לתומאס בראיינט, שקלע את סל הניצחון. "אחרי שצירפנו את ראסל ווסטברוק, אמרתי לבראיינט שזו הולכת להיות העונה הכי טובה בקריירה שלו. אמרתי לו שיהיה מוכן כי הוא הולך לקבל את הכדור כשהוא פנוי", ציין ביל.
3 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
מצא זמן להתבדח. ברוקס
(צילום: AP)
בראיינט בלט אף הוא עם 21 נקודות ו-14 ריבאונדים וראה במהלך האחרון של המשחק את קיירי ארווינג וקווין דוראנט מחטיאים בזה אחר זה את שתי ההזדמנויות האחרונות של ברוקלין לנצח. קיירי החטיא שלשה פנויה, דוראנט לקח את הריבאונד ופספס, 1.5 שניות לבאזר. "ידענו כמה קשה זה הולך להיות מול שניים מהכדורסלנים הגדולים אי פעם. לדעתי עמדנו יפה באתגר", סיכם ביל.