שלושה ימים לאחר שסיים את דרכו כמאמן לוס אנג'לס קליפרס, דוק ריברס מצא לעצמו קבוצה חדשה. על פי דיווח של אדריאן ווז'נרובסקי מ-ESPN, ריברס סגר לחמש שנים כמאמנה של פילדלפיה.
מהרגע הראשון הסיקסרס חשקו בריברס. ביום שלישי הודיע הג'נרל מנג'ר של הקבוצה, אלטון ברנד, כי ייפגש עם ריברס וסוכנו לוני קופר. כעבור יממה ברנד והבעלים ג'וש האריס ודייויד בליצר נפגשו עם השניים והלילה (בין חמישי לשישי), כאמור, הגיעו איתם לסיכום.
2 צפייה בגלריה
דוק ריברס
דוק ריברס
מגיע לפילי. ריברס
(צילום: AP)
2 צפייה בגלריה
קוואי לנארד ומאמנו דוק ריברס
קוואי לנארד ומאמנו דוק ריברס
אכזבה גדולה העונה בקליפרס. ריברס
(צילום: AFP)
ריברס מגיע לקבוצה שהודחה כבר בסיבוב הראשון בפלייאוף ב"בועה" (4:0 לבוסטון) למרות שנחשבה לאחת המועמדות הראשיות להגיע לגמר המזרח. כמו כן, כשברקע דיווחים על כך ששני הכוכבים של פילי, ג'ואל אמביד ובן סימונס עשויים לעזוב. אותו אמביד, אגב, היה מאושר למשמע החדשות וצייץ: "קואץ', ברוך הבא לעיר".
ריברס יחליף את ברט בראון שנשלח הביתה באוגוסט האחרון ועל פי הפרסומים, מי שעשוי להצטרף אליו לצוות המקצועי הוא אלווין ג'נטרי, מאמנה המפוטר של ניו אורלינס.
הציוץ של ג'ואל אמביד
לריברס יש המון מה להוכיח בפילדלפיה. בכל התקופה שלו כמאמן אל-איי הוא לא הצליח להביא אותה אפילו לגמר האזורי, כששלוש פעמים הפסיד איתה בסיבוב הראשון, שלוש פעמים (כולל העונה) בחצי הגמר, ופעם אחת (בעונת 2017/18) לא הגיע לפלייאוף.
רבים טענו לפני פתיחת הפלייאוף הנוכחי, למי ששכח, שהקליפרס היא עדיין המועמדת מספר 1 לזכות בתואר. אך למרות יתרון של 1:3 בסדרת חצי גמר המערב מול דנבר, היא הפסידה שלושה משחקים ברציפות והודחה. למעשה, ריברס הוא המאמן היחיד בתולדות הפלייאוף שהצליח לאבד שלוש פעמים בקריירה יתרון 1:3. מלבד השנה, זה קרה ב-2015 מול יוסטון וכמאמן אורלנדו מול דטרויט ב-2003.
פורסם לראשונה: 05:12, 02.10.20