טרגדיה בכדורסל האמריקאי: טרנס קלארק בן ה-19, שחקנה של מכללת קנטאקי ומי שכבר הגיש את מועמדותו לדראפט ה-NBA הקרוב, נהרג הלילה (בין חמישי לשישי) בתאונת דרכים בלוס אנג'לס.
על פי דיווח של רשת הטלוויזיה WKYT, קלארק נסע ברמזור אדום והתנגש במכונית אחרת שפנתה שמאלה. כמו כן, הוא לא חגר את חגורת הבטיחות כמו שצריך. דובר משטרת לוס אנג'לס אישר ל"קורייר ג'ורנל" כי היה "הרוג אחד כתוצאה מהתנגשות של שתי מכוניות בשדרות ווינטקה". לאחר שפרסמו חבריו של קלארק הודעת תנחומים ברשתות החברתיות, אישרה המשפחה כי קלארק הוא זה שנהרג.
1 צפייה בגלריה
טרנס קלארק
טרנס קלארק
טרנס קלארק במדי קנטאקי
(צילום: AP)
קלארק פתח בחמישייה של קנטאקי ב-6 משחקים בעונה האחרונה (9.6 נקודות לערב), אך את רובה החמיץ בשל פציעה ברגל. המדהים הוא שרק אתמול חתם בסוכנות הייצוג המפורסמת קלאץ' ספורטס של ריץ' פול, בה כמובן חברים גם לברון ג'יימס ואנתוני דייויס, לקראת הדראפט הקרוב. במוק דראפט של רשת ESPN הוא דורג במקום ה-72.
"אנו עצובים והרוסים ממותו הטראגי של טרנס קלארק", אמר פול לרשת ESPN. "טרנס היה צעיר מדהים וחרוץ. הוא התרגש לקראת כל מה שהיה לפניו והיה מוכן להגשים את חלומותיו. התפילות שלנו הן לטרנס ולמשפחתו, שמבקשים פרטיות בתקופה קשה זו".
"אני ממש סחוט וחולה הלילה", אמר מאמנו של קלארק, ג'ון קליפארי. "אדם צעיר שכולנו אוהבים פשוט איבד את חייו מוקדם מדי, עם כל חלומותיו ותקוותיו לפניו". כמובן שגם שחקני ה-NBA השונים לקחו קשה את המקרה וצייצו תנחומים למשפחה בחשבונות הטוויטר שלהם.