עכשיו זה רשמי: דני אבדיה לא יחזור לשחק העונה וייעדר מהמגרשים כשלושה חודשים. וושינגטון הודיעה הלילה (בין חמישי לשישי) באופן רשמי כי לאחר בדיקת ה-MRI שעבר הרוקי הישראלי, הוא סובל משבר מאמץ בשוק (לא בקרסול כי שדווח אמש), לא יעבור ניתוח ויחזור בעוד כ-12 שבועות למגרשים.
כזכור, אתמול בלילה, שניות לפני סיום המחצית הראשונה ב-114:118 על גולדן סטייט, אבדיה זינק לכדור חוזר ונחת רע על רגלו הימנית. הוא התפתל מכאבים, ולאחר מספר דקות של טיפול על הפרקט, פונה בכיסא גלגלים לחדר ההלבשה, שם עבר בדיקות.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
דני אבדיה, רגעים אחרי הפציעה
(צילום: AP)
העדכון של וושינגטון
מההילוכים החוזרים לא היה קל להבחין בהיקף הפציעה, אך הספסל של וושינגטון וצוות השידור הגיבו בהלם. חברו של אבדיה לקבוצה, ג'ורדן בל, מיהר אליו ברגע שהבין מה קרה וכיסה את רגלו בעזרת אימונית כדי שהישראלי עצמו לא יוכל לראות את חומרת הפגיעה. הג'נרל-מנג'ר טומי שפרד ירד מהיציע אל חדר ההלבשה כדי לבדוק את מצבו של אבדיה.
אגב, בפודקאסט Locked On Wizards הסכימו כתבי הוויזארדס שיש סיבה לאופטימיות מכך שאבדיה לא יצריך ניתוח. "כל האנרגיות נשאבו מהאולם כשהוא נפצע. הוא התחיל את המשחק ממש טוב, ואחרי שהוא נפצע המשחק הזה הרגיש כמעט מת מבחינת וושינגטון", אמר העיתונאי בן מהיץ'. "במבט ראשון, זאת נראתה פציעה מהסוג הכי גרוע שיש אבל בשורה התחתונה, אבל אנחנו לא מדברים פה על פציעה קשה במיוחד".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
דני אבדיה רגעים אחרי הפציעה
אבדיה סובל משבר מאמץ בשוק
(צילום: AP)
"תודה לכולם על התפילות והתמיכה. אחזור טוב וחזק יותר מאי פעם", כתב אתמול הרוקי הישראלי בחשבון האינסטגרם שלו לאחר אותה פציעה. מי ששוחח עם אבדיה אחרי הפציעה היה כוכב וושינגטון, בראדלי ביל: "בתור אחד שגם סבל מפציעה לא פשוטה בעונת הרוקי שלו, העצה שלי אליו הייתה שיבין את הגוף שלו, ושיידע שבמהלך ההחלמה יהיו עליות וירידות. יהיו דברים שהוא לא יוכל לשלוט בהם. דני צריך להישאר חיובי, ולדעת שהוא יוכל לחזור מהפציעה הזאת שחקן טוב וחזק יותר".