חמישה משחקים לתוך עונת ה-NBA, דני אבדיה מתחיל להבין לאן הוא נכנס. וושינגטון היא ממש לא מכבי תל אביב של הליגה, ובינתיים סופרת חמישה הפסדים רצופים, האחרון לפנות בוקר (בין חמישי לשישי), 133:130 לשיקגו.
הפורוורד הישראלי שנבחר במקום התשיעי בדראפט מעמיד ממוצעים סבירים עד כה (7.2 נקודות, 4.8 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים), כולל אחוזים לא רעים מהשדה (50 אחוז) ומחוץ לקשת (43.8 אחוז), אך הם טרם תורגמו לניצחון ראשון העונה של הוויזארדס.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
שש נקודות והפסד נוסף. דני אבדיה מול שיקגו
(צילום: EPA)
הלילה, ללא מר טריפל-דאבל ראסל ווסטברוק, וושינגטון תפגוש את מינסוטה והבחירה מספר 1 בדראפט אנתוני אדוארדס, וב-NBC החליטו להרחיב על התרומה של אבדיה לקבוצה בינתיים ושוחחו איתו על כך.
"לא הכל סובב סביב אתלטיות ולהיות הקלע הטוב ביותר", הוא אמר והתייחס לגיוון במשחקו. "אני מעדיף שיהיו כל לי היכולות של שחקן כדורסל, ולהיות טוב בכולן, מאשר שיהיה לי תחום שאני לעולם לא אהיה טוב בו".
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה
דני אבדיה
"לא צריך להיות האתלט הטוב ביותר"
(צילום: AP)
הישראלי המשיך: "כשיש לי את סט היכולות הזה, אני מקבל הזדמנות להשתפר בכל כך הרבה אספקטים של המשחק. מה יכול להיות יותר טוב מזה?"
"אני לא צריך להיות האתלט הטוב ביותר", הוא הוסיף. "אני צריך להיות קלע טוב, אבל אני עושה עוד הרבה דברים אחרים על הפרקט. לחוש את המשחק, האיי-קיו, ההבנה שאני לא תמיד הולך להיות השחקן הכי אתלטי ששומר מישהו באחד-על-אחד. אם יש לי איי-קיו טוב, אני מבין איך מגנים ומשתלב טוב בהגנה הקבוצתית, אני יכול להיות שומר נהדר".