סגל נבחרת ארה"ב לאולימפיאדת טוקיו הוכרז סופית - וללא הפתעות. הרשימה המלאה כבר הודלפה בימים האחרונים לכלי התקשורת השונים וכעת הפכה לרשמית.
הסגל המלא כולל את: באם אדבאיו (מיאמי היט), בראדלי ביל (וושינגטון וויזארדס), דווין בוקר (פיניקס סאנס), קווין דוראנט (ברוקלין נטס), ג'רמי גרנט (דטרויט פיסטונס), דריימונד גרין (גולדן סטייט ווריורס), ג'רו הולידיי (מילווקי באקס), זאק לאבין (שיקגו בולס), ג'ייסון טייטום (בוסטון סלטיקס), דמיאן לילארד (פורטלנד טרייל בלייזרס), קריס מידלטון (מילווקי באקס) וקווין לאב (קליבלנד קבאלירס).
2 צפייה בגלריה
דוראנט ומדליית הזהב מריו 2016
דוראנט ומדליית הזהב מריו 2016
דוראנט ומדליית הזהב מריו 2016
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
דמיאן לילארד
דמיאן לילארד
לילארד. גם הוא בסגל
(צילום: רויטרס)
למי ששואל למה עוד כוכבים גדולים לא שם, יש לציין כי סטף קרי ודונובן מיצ'ל כבר הודיעו מראש שהם דוחים את ההזמנה שקיבלו - הראשון בגלל התחייבויות מוקדמות והשני בגלל הרצון להחלים מפציעה בקרסול ולנצל את הזמן כדי להשתקם.
נבחרת ארה"ב זכתה במדליית הזהב בשלוש האולימפיאדות האחרונות, ולמעשה מאז 1992 לא סיימה בראש הפודיום רק באתונה 2004 (מדליית ארד). האמריקנים ירצו להחזיר את הדומיננטיות שלהם אחרי סיימו רק במקום השביעי באליפות העולם האחרונה, כשהגיעו בסגל חסר וללא כל כוכבי ה-NBA.
נבחרת הנשים של ארה"ב, האלופה האולימפית בשמונה המשחקים האחרונים, פרסמה בשבוע שעבר את הסגל הסופי לטוקיו. דיאנה טוראסי כמובן שם, אבל לא רק. גם סו בירד בת ה-40, בריטני גריינר, אג'ה ווילסון וכמובן ביאנה סטיוארט, ה-MVP של ליגת ה-WNBA בעונה החולפת וכובת סיאטל סטורם.