ברוקלין מחפשת מאמן לעונה הבאה, וזה לא חדש. ז'אק ווהן מתפקד כרגע כמאמן זמני ובין השמות שהועלו לאחרונה אפשר למצוא את ג'ייסון קיד, אימה יודוקה, טיירון לו וג'ף ואן גאנדי. רק שעל פי פרסום ב"לוס אנג'לס טיימס", הנטס הולכים על שם גדול הרבה יותר: גרג פופוביץ'.
רק אתמול פספס פופוביץ' מקום בפלייאוף עם סן אנטוניו - לראשונה מזה 22 שנה ויש אמרו שתם עידן. למרות זאת, הוא לא התבאס: "כל הצלחה שהייתה לנו בעבר היא בגלל שהיו לנו שחקנים נהדרים. כרגע אני יותר נרגש מהקבוצה שיש לנו. אני מאושר מהאופן בו החבר'ה שיחקו, ועל ההתפתחות של הצעירים".
4 צפייה בגלריה
גרג פופוביץ'
גרג פופוביץ'
יעזוב את הספרס? פופוביץ'
(צילום: AP)
4 צפייה בגלריה
וון על הקווים
וון על הקווים
מאמן זמני. ווהן
(צילום: EPA)
'פופ', כאמור, בפעם השנייה בקריירה שלו ולראשונה מאז עונת 1996/97, לא יאמן את הקבוצה שלו בסדרה. רק שהוא עצמו לא חושב לעזוב את המקום בו הוא נחשב לאלוהים חיים. כשנשאל בסיום ההפסד 118:112 ליוטה בלילה בין חמישי לשישי האם הוא נשאר במועדון, ענה: "למה שלא אשאר?".
על פי הדיווח ב"לוס אנג'לס טיימס", הנטס מאמינים שפופוביץ' יוכל להוליך אותם לאליפות, בטח כשקווין דוראנט וקיירי ארווינג יחלימו סופית מהפציעות. גורם בקבוצה כבר אמר: "לעולם אל תגידו לעולם לא", בהקשר של פופוביץ'.
4 צפייה בגלריה
קיירי מוצג
קיירי מוצג
יעדיף את טיירון לו. ארווינג
(צילום: AFP)
הג'נרל מנג'ר של ברוקלין, שון מארקס, הרבה יותר פסימי: "ל'פופ' כבר יש עבודה. הוא מאמן מצוין, ממש מצוין וגם מנהיג. הוא יהיה חייב להמשיך בסן אנטוניו. הוא מאושר שם". אגב, ב-22 השנים האחרונות הספרס תחת פופוביץ' זכו בחמש אליפויות, שיחקו 284 משחקי פלייאוף (יותר מכל קבוצה אחרת) וניצחו ב-170. רק לשבע קבוצות בלבד ב-NBA יש יותר נצחונות פלייאוף ממה שהשיג פופוביץ' בהיסטוריה!
אם פופוביץ' אכן יישאר בסן אנטוניו, בברוקלין, כך מאמינים בארה"ב, יילכו על קיד או לו. ארווינג כנראה יעדיף את לו, איתו שיתף איתו פעולה בקליבלנד וזכה באליפות הבלתי נשכחת ב-2016.

כצפוי: ג'נטרי פוטר מניו אורלינס

ניו אורלינס לא יהיו בפלייאוף ה-NBA והיום (שבת), על פי דיווח ב-ESPN, הוחלט בקבוצה על זעזוע: פיטוריו של אלווין ג'נטרי.
4 צפייה בגלריה
אלווין ג'נטרי
אלווין ג'נטרי
נשלח הביתה. ג'נטרי
(צילום: AP)
את האמת, לא מדובר בדרמה גדולה. הידיעות על ימיו הספורים במועדון פורסמו לאורך כל השבוע בתקשורת בארה"ב. הפליקנס, למרות הגעתו של זאיון וויליאמסון בקיץ, סיימה את העונה עם מאזן שלילי של 42:30. למעשה, באף שלב של העונה הוא לא היה חיובי.
כמובן שזאיון נפצע כבר בתחילת העונה ולא ממש היה כשיר גם לאורך המשחקים ב'בועה', אבל במועדון, כך לפחות על פי דיווח ב-ESPN, לא ממש היו מרוצים מג'נטרי. שני המועמדים הראשיים להחליפו בתפקיד הם עוזר מאמן הלייקרס ג'ייסון קיד עוזר מאמן הקליפרס טיירון לו. וכן, הם יעדיפו קודם להגיע לברוקלין אם אכן יתאפשר להם.