קווין דוראנט ומייק קונלי יכולים להוסיף להישגים שלהם בקריירה גם פסלון אוסקר. פורוורד ברוקלין ורכז יוטה היו בין המפיקים בפועל של הסרט Two Distant Strangers שזכה באוסקר לפנות בוקר (בין ראשון לשני) בקטגוריית הסרט הקצר. הסרט הזוכה ניצח בין היתר גם את הסרט הישראלי של תומר שושן "עין לבנה".
שני כוכבי ה-NBA עבדו על הסרט יחד עם המפיק לורנס בנדר, שכבר היה מועמד שלוש פעמים בעבר לאוסקר (ספרות זולה, סיפורו של וויל האנטינג וממזרים חסרי כבוד).
1 צפייה בגלריה
קווין דוראנט ומייק קונלי
קווין דוראנט ומייק קונלי
קווין דוראנט ומייק קונלי
(צילום: AFP, רויטרס)
עוד לפני הטקס דוראנט הספיק לככב במדי ברוקלין, שגברה 119:128 על פיניקס וקלע במהלך המשחק 33 נקודות. מספר שעות לאחר מכן הוא גם חגג את הזכייה באוסקר.
הג'אז, להם המאזן הטוב בליגה, בירכו את קונלי בטוויטר. הוא אגב דיבר על האפשרות שיזכה עוד לפני הטקס ואמר: "החברים שלי בחדר ההלבשה ירדו עליי לפני כמה ימים ואמרו לי 'אתה אולי תזכה באוסקר לפני שתזכה באליפות'. עניתי להם שזה יהיה נהדר אם אני אוכל לזכות בשניהם, אבל ברור שאוסקר הוא לא משהו שחשבתי שאני חלק ממנו".
השניים מצטרפים לקובי בראיינט המנוח, שזכה באוסקר ב-2018 על סרט האנימציה הקצר שלו "כדורסל יקר", הסרט, שאורכו שש דקות, מבוסס על שיר שבראיינט פירסם ב-2015, לאחר שהכריז על פרישה מכדורסל.