ראסל ווסטברוק ביקש לעזוב את יוסטון, כך דיווח שאמס צ'ארניה מ"האתלטיק" הלילה (בין רביעי לחמישי). עכשיו הוא טוען שנכון לעכשיו המתעניינת הרצינית ביותר היא שארלוט הורנטס, לא בדיוק מאריות הליגה.
ההורנטס, שסיימו את העונה שעברה עם מאזן 42:23 (מקום 10 במזרח), רוצים לצרף אליהם סופרסטאר, כשכרגע המצב בסגל הוא די אפור, והאפשרות שווסטברוק ינחת אצלם היא אופציה ריאלית. הסיבה? מייקל ג'ורדן.
2 צפייה בגלריה
ראסל ווסטברוק
ראסל ווסטברוק
ג'ורדן רוצה אותו. ראסל ווסטברוק
(צילום: רויטרס)
האולסטאר בן ה-31 חתום באייר ג'ורדן, המותג של אמ-ג'יי, שבמקרה הוא גם הבעלים של ההורנטס – כך שאף אחד לא יופתע אם ווסטברוק ימצא את עצמו עוזב את המערב הפרוע ועובר למזרח.
בימים האחרונים דווח בארצות הברית כי ווסטברוק והארדן הביעו את החשש שלהם מהכיוון אליו הולכת הקבוצה, לאחר עזיבתם של המאמן מייק ד'אנתוני והג'נרל מנג'ר דריל מורי, שהצטרף לפילדלפיה, ונראה כי כל אחד מהשניים הסיק מסקנות משלו.
סטיבן סילאס ששימש כעוזרו של ריק קרלייל בדאלאס, קיבל את המושכות על הקווים ואילו רפאל סטון ישמש כמחליפו של מורי. גם הארדן וגם ווסטברוק העדיפו לשחק תחת צוות מקצועי אחר, כאשר האחרון מעוניין לשוב ולהיות "גנרל על הפרקט", בדומה לתפקיד שהיה לו באוקלהומה סיטי, וכנראה שזאת אחת הסיבה להחלטתו.
2 צפייה בגלריה
ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק
ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק
מפרקים את החבילה. ג'יימס הארדן וראסל ווסטברוק
(צילום: AP)
ווסטברוק חבר להארדן ויוסטון ביולי 2019 במטרה לנסות לאיים על התואר. הרוקטס ויתרו על כריס פול ושתי בחירות סיבוב ראשון בדראפט תמורתו, אך הקבוצה הודחה בסיבוב השני של הפלייאוף על ידי הלייקרס. הממוצע של הגארד בעונה שעברה היה 27.2 נקודות, 7.9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים למשחק והוא סבל גם מפציעות.
כעת, הרוקטס צפויים להיתקל בקשיים למצוא טרייד טוב עבור הכוכב, שיהיה בן 32 העונה ומחזיק בחוזה בגובה של 131.5 מיליון דולר עד 2023. בנוסף לכך, השוק הקיץ הוא דל יחסית וכרגע קשה לראות סופרסטאר שימהר לחבור לפרויקט המקרטע ביוסטון, שלא כולל יותר מדי כשרון מלבד הארדן.