כדורסל, בייסבול, ועכשיו הגדול מכולם עובר גם לענף מירוצי המכוניות. על פי ידיעות שפורסמו בארצות הברית וקיבלו אישור מתכנן מייקל ג'ורדן להקים קבוצה שתתחרה במירוצי הנסקאר.
ג'ורדן, המשמש כבעלים של קבוצת שארלוט הורנטס, יקים את הקבוצה יחד עם הנהג המפורסם דני המלין וכבר הגיע לסיכום עם נהג נוסף - באבה וואלאס. וואלאס הוא כמובן הנהג השחור היחידי כיום בנסקאר, שנחשב שנים ל"ענף ספורט לבן" בארה"ב.
3 צפייה בגלריה
מייקל ג'ורדן
מייקל ג'ורדן
עוד ענף לאוסף. ג'ורדן
(צילום: AFP)
המלין, הנחשב למועמד לזכות בתואר העולמי לשנה זו, אישר ברשתות החברתיות שהקבוצה תכלול מכונית אחת מסוג טויוטה אשר תתחרה במירוצים.
"פגשתי את מייקל ג'ורדן לפני 11 שנה במשחק של שארלוט בובאקטס (כפי שנקראה אז הקבוצה) ומאז הפכנו לחברים", סיפר המלין. הידידות ביבינו התחזקה עם השנים וכעת אנחנו מוכנים לבצע את הצעד הבא. ההחלטה לגבי הנהג הייתה קלה, זה חייב להיות באבה וואלאס".
3 צפייה בגלריה
חבר של ג'ורדן כבר 11 שנה. דני המלין
חבר של ג'ורדן כבר 11 שנה. דני המלין
חבר של ג'ורדן כבר 11 שנה. דני המלין
(צילום: AP)
המלין מסר שפרטים נוספים לגבי המהלך יימסרו בהמשך. וואלאס הוא, כאמור, הנהג השחור היחיד ברמה העולמית של מירוצי הנסקאר ואמור לעזוב כעת את קבוצת ריצ'ארד פטי מוטור ספורט.
ג'ורדן טען שמאז ומתמיד היה אוהד מושבע של מירוצי הנסקאר ושהוריו נהגו לקחת אותו ואת אחיו למירוצים בילדותם בצפון קרוליינה.
3 צפייה בגלריה
בובה וואלאס
בובה וואלאס
"הזדמנות של פעם בחיים". וואלאס
(צילום: AP)
"ההזדמנות להיות בעלים של קבוצת נהיגה יחד עם חברי דני המלין ושבאבה וואלאס ישמש כנהג שלה מרגשת עבורי", מסר ג'ורדן. "מהבחינה ההיסטורית היו מעט בעלים שחורים בנסקאר והתזמון הוא מושלם, כי הנסקאר מתפתח ומחבק יותר ויותר את השינויים החברתיים. בנוסף למחויבות ולתרומות שנתתי לצורך המאבק בגזענות מערכתית אני רואה בזה הזדמנות לחנך קהל חדש ולפתוח יותר אפשרויות עבור שחורים בענף מירוצי המכוניות".
וואלאס הגיב: "זו הזדמנות של פעם בחיים שמתאימה לשלב הזה בקריירה שלי. אני אסיר תודה על כך שמאמינים בי ומצפה להתחיל איתם בהרפתקה הזו".