דאלאס מאבריקס פירקה הלילה (בין ראשון לשני) את לוס אנג'לס קליפרס ב-51 הפרש (73:124), כאשר במחצית ההפרש עמד על 50, ההפרש הגדול ביותר בתולדות ה-NBA לאחר שני רבעים. זה היה גם ההפסד הכי גדול של הקליפרס בכל הזמנים.
הקליפרס הגיעו ל-20 נקודות רק לקראת סוף הרבע השני. במחצית הראשונה הם מסרו רק שלושה אסיסטים לעומת 16 של דאלאס, הורידו רק 16 ריבאונדים לעומת 32 של היריבה והשיגו רק שתי נקודות בהתקפות מתפרצות, בעוד לדאלאס היו 20 כאלה. מאזן החטיפות עמד על 0:6 לזכות דונצ'יץ' וחבריו. פרשן ESPN סטיבן איי סמית' ביקש בטוויטר שלו "אלוהים תרחם על הקליפרס. אין תירוצים להפסד כזה, גם בלי קוואי".
"זה משוגע", ג'ה מוראנט היה בהלם
"לא ראיתי דבר כזה", צייץ מג'יק ג'ונסון
ויש גם ממים: כך "הגיב" קוואי לנארד במחצית
אבל יש מי שחושב ש"זה לא ביג דיל". מדובר בכוכב הקבוצה פול ג'ורג' שנראה שלא לקח את ההפסד ללב יותר מדי: "רק אתמול חגגנו את חג המולד עם המשפחות שלנו, והמשחק הזה הגיע מהר מדי. לא היינו מוכנים. נצטרך לשים את ההפסד מאחורינו. זה לא ביג דיל, וזה רק משחק אחד. אני לוקח אחריות על ההפסד, למשחק הבא נגיע יותר מוכנים". ג'ורג' סיים את הערב עם 15 נקודות, כאשר חברו קוואי לנארד לא שיחק בגלל פציעה.
גם מאמנו טיירון לו לא לקח את ההפסד קשה מדי: "זה יוצא מהכלל ולא מעיד על מה שאנחנו עושים באימונים כדי להשתפר ממשחק למשחק. לא היה קרב הערב, נצטרך ללמוד איך להשתפר לקראת המשחק הבא".
1 צפייה בגלריה
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'
פול ג'ורג'. המשיך הלאה
(צילום: רויטרס)
בצד השני דווקא כן הבינו את משמעות הניצחון, בסופו של דבר. "הדבר המצחיק הוא שלא הבנו מה עשינו עד שירדנו למחצית", אמר גארד דאלאס טים הארדווי ג'וניור, "הצוות רצה שלא נתמקד בתוצאה בכלל ונמשיך לשחק כרגיל, אני שמח שניצחנו".
כוכב הקבוצה לוקה דונצ'יץ' אמר: "זאת לא נקמה על ההפסד בפלייאוף. זאת עונה חדשה עם מטרות חדשות. לא חשבתי על מה שקרה במהלך העונה שעברה. יש עונה ארוכה לפנינו, והאסטרטגיה שלנו צריכה להיות מבוססת על הגנה חזקה. הראינו הערב מי אנחנו אחרי שני הפסדים בפתיחת העונה".