דני אבדיה יכול לסמן 'וי' נוסף בקריירה. הלילה (בין ראשון לשני) הוא רשם בכורה מושלמת (לפחות מהשדה) במדי וושינגטון, שהפסידה 119:114 לברוקלין החזקה.
אבדיה פתח בחמישייה, היה מצוין וסיפק 15 נקודות ב-100 אחוז מהשדה ב-24 הדקות שהוא קיבל על הפרקט.
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה מול קיירי ארווינג
דני אבדיה מול קיירי ארווינג
זכה למחמאות. דני אבדיה מול קיירי ארווינג
(צילום: AP)
באתר הרשמי של וושינגטון החמיאו לישראלי וכתבו: "אחרי שגרף מחמאות מצוות האימון ומחבריו לקבוצה במהלך מחנה האימונים, אבדיה קיבל טעימה ראשונה מה-NBA ולא איכזב. הוא הראה את הגיוון שהפך אותו לשם חזק בדראפט האחרון ויכולת קליעה שהפתיעה את מי שלא ראה אותו משחק מאז שעזב את מכבי ת"א".
אבדיה עצמו אמר בסיום: "זה היה חלום שהתגשם".
"אהבתי שהוא בא ונתן הכל, ולקח את האתגר בשתי ידיים", הוסיף סקוט ברוקס על הכישרון הישראלי. "הוא שיחק נגד כמה מהשחקנים הטובים בליגה, שחקנים שהשיגו לא מעט דברים בקריירה ועם המון ניסיון. הוא עמד באתגר הזה".
2 צפייה בגלריה
בראיינט ואבדיה שומרים על ארווינג
בראיינט ואבדיה שומרים על ארווינג
"הוא עמד באתגר". אבדיה ובראיינט שומרים על ארווינג
(צילום: EPA)
ברוקס המשיך: "דיברתי איתו לפני המשחק ואמרתי לו: 'הלחץ היחיד שאני אשים עליך הוא רק לעלות על הפרקט ולהיות קשוח'. זו הדרך לזכות בהערכה מהחברים שלך לקבוצה. זו הדרך לזכות בהערכה מהיריבים שלך. זו הדרך לזכות בהערכה מהשופטים. לעלות על הפרקט, לשחק קשוח ולתת הכל ולא להתלונן על שום דבר, רק לעשות את העבודה. אני חושב שזה בדיוק מה שהוא עשה הלילה. ברור שהוא לא הולך לסיים עם 100 אחוז מהשדה כל משחק, אבל הוא שיחק בצורה נכונה".
מומחה הדראפט מייק שמיץ החמיא בטוויטר: "בכורה לא רעה בכלל לאבדיה מול הנטס. הוא עלה טוב לזריקות שלו, הוביל כדור בהתקפות מעבר, קלע עם הגב שלה ושיחק פיק-אנד-רול. הוא השחקן הכי מגוון במחזור הדראפט הזה".