ההפסד של בוסטון סלטיקס למיאמי היט במשחק 2 של גמר המזרח לא עבר בשקט אצל המפסידה, שאיבדה שוב יתרון דו ספרתי מבטיח (הובילה ב-15 ברבע השלישי). הגארד מרקוס סמארט השתולל בחדר ההלבשה וקילל את חבריו: "כולכם בולשיט" אמר להם.
המאמן בראד סטיבנס הגן על השחקן שלו: "לפעמים הבחורים מתעצבנים אחרי משחק כזה, זה היה הפסד קשה. כרגע מיאמי טובה מאיתנו, נילחם כדי לחזור לסדרה. הגיע להיט לנצח, הם עשו עבודה טובה". ג'יילן בראון אמר: "אנחנו מרגישים שיכולנו לנצח, אבל זה לא קרה. אז כמה אנשים התעצבנו. לא נורא. נצטרך להתכונן טוב יותר למשחק הבא. לא הצלחנו להוציא לפועל את כל תוכנית המשחק שלנו. אני מצפה מאוד למשחק הבא, נמצא דרך לנצח".
1 צפייה בגלריה
שחקני בוסטון
שחקני בוסטון
שחקני בוסטון
(צילום: EPA)
קמבה ווקר הוסיף: "הם הוציאו אותנו מהמשחק. אסור לנו לקבל בשלווה יכולת כזאת. הפכנו להיות שאננים אחרי שהובלנו ב-15, ומיאמי ניצלה את זה. הם רצו לנצח יותר מאיתנו ושיחקו קשוח. הבלגן בחדר ההלבשה? זה באמת כלום". ג'ייסון טאטום אמר: "זה מאוד מתסכל להפסיד ככה. אנחנו לא אמורים לשמוח מכך שאנחנו בפיגור 2:0, אבל זה קורה. זה הספורט. נראה מה יהיה במשחק הבא". הפורוורד גורדון הייוורד שלא שיחק הלילה, יחזור לשחק במשחק 3 או 4.
ג'ימי באטלר ממיאמי, שקלע פעמיים מהעונשין בזמן קריטי וגמר את המשחק, החמיא לבוסטון: "קבוצה מוכשרת מאיתנו. אם אנחנו רוצים לנצח אותם אז צריך לשחק ביחד. שיחקנו הגנה טובה, והגנה מביאה אליפות. כנראה שאנחנו אוהבים לעשות לעצמנו חיים קשים ולהיקלע לפיגור דו ספרתי, אנחנו אוהבים להיות ילדי הקאמבק". ההיט ממשיכים להרשים מאוד בפלייאוף ועלו למאזן 1:10.