האם גרג פופוביץ' ומייק ד'אנטוני לא יורשו לעמוד על הקווים עם חזרת ה-NBA? הלילה (בין חמישי לשישי) התראיין קומישינר הליגה, אדם סילבר, לרשת TNT והתייחס לחזרת המשחקים במתחם דיסניוורלד באורלנדו ב-31 ביולי.
רק שבחלק מדבריו התייחס גם למאמנים המבוגרים בליגה - דבר שעורר הד גדול בארה"ב. "מאמנים מסוימים ככל הנראה לא יהיו רשאים לעמוד על הקווים, כדי לשמור על בריאותם", אמר סילבר.
2 צפייה בגלריה
גרג פופוביץ'
גרג פופוביץ'
סילבר התייחס גם אליו. פופוביץ'
(צילום: AFP)
בארה"ב הבינו כי מדובר על שלושה מאמנים ספציפיים: גרג פופוביץ' מסן אנטוניו (בן 71), מייק ד'אנטוני מיוסטון (65) ואלווין ג'נטרי מניו אורלינס (65). לא הרחק אחריהם נמצאים גם טרי סטוס מפורטלנד (62) וריק קרלייל מדאלאס (60), שגם כן בני 60 ומעלה.
דבריו, כאמור, התקבלו בביקורת, גם מצד המאמנים שבדרך כלל מיישרים קו עם הקומישינר. קרלייל, המשמש גם כיו"ר ארגון המאמנים, אמר ל-ESPN: "דיברתי עכשיו עם אדם סילבר והוא הודה ששלף מהשרוול את האמירה הזאת. בריאות המאמנים חשובה. אבל גם הבהרתי לו שייתכן שמאמנים בני 60 או 70 בריאים יותר מבני 30 או 40. עניין הגיל לא צריך להיות חלק מהשיח בשום אופן. אדם הבטיח לי שנעבוד על פיתרון יחד כדי שיהיה בטוח והוגן עבור כל המאמנים".
2 צפייה בגלריה
אלווין ג'נטרי
אלווין ג'נטרי
"זה לא הוגן". ג'נטרי
(צילום: AP)
ג'נטרי היה נסער גם כן ואמר, בין השאר: "בסופו של דבר הליגה תחליט, אבל אם היא באמת מתכוונת למדר אותנו, אני חושב שזה לא הוגן. אני רוצה להיות עם הקבוצה שלי ולעשות את המוטל עליי. בשביל זה מינו אותי".