אלבה ברלין הודיעה היום (שבת) כי מאמנה, אאיטו רנסס, נדבק בקורונה, אך לא סובל מתסמינים ונשלח לבידוד. אאיטו בן ה-73 הוא המאמן המבוגר ביותר ביורוליג ובינתיים רושם עם הגרמנים עונה סבירה בהחלט במפעל, למרות פתיחת עונה חלשה.
איגוד הכדורסל הגרמני הודיע כי משחקה של אלבה, שהיה אמור להיערך מאוחר יותר הערב מול מיטלדויטשר נדחה למועד אחר. ביום רביעי הקרוב אמורה אלבה לארח את ז'לגיריס קובנה ביורוליג, אך כרגע המשחק מתקיים כרגיל.
2 צפייה בגלריה
אאיטו רנסס
אאיטו רנסס
לא סובל מתסמינים. רנסס
(צילום: EPA)
2 צפייה בגלריה
אאיטו רנסס
אאיטו רנסס
אלוף גרמניה עם אלבה. רנסס
(צילום: EPA)
אאיטו, שכולם היו בטוחים לפני מספר שנים שיתלה את המשרוקית, זכה עם אלבה בעונה האחרונה באליפות גרמניה - הראשונה שלה מאז 2008. מה שהיה גם התואר הראשון שלו מזה 12 שנה, אז קטף עם חובנטוד בדאלונה את גביע יול"ב.
מלבד בדאלונה ואלבה, אאיטו אימן שנים רבות את ברצלונה וגם הוליך את נבחרת ספרד למקום השני באולימפיאדת בייג'ינג 2008. אלבה מדורגת כיום במקום ה-15 ביורוליג עם מאזן 8:6, אולם יש לה שני משחקים חסרים. היא גוררת אחריה שני הפסדים רצופים, האחרון 91:62 לריאל מדריד.

לפני מכבי ת"א: ניצחון לזניט

יריבתה הבאה של מכבי ת"א ביורוליג, זניט סנט פרסבורג, שמרה היום על המקום הראשון בליגת ה-VTB. זאת לאחר ניצחון חוץ 70:77 על אסטנה.
וויל תומאס הצטיין עם דאבל-דאבל של 19 נקודות ו-12 ריבאונדים. ארטוראס גודאיטיס הוסיף 18 נקודות וקווין פנגוס סיים עם 7 ו-9 אסיסטים לזניט, שעומדת על מאזן 1:8 ב-VTB ו-5:9 ביורוליג.