וושינגטון וויזארדס פתחה את העונה בצורה איומה והיא כרגע עם המאזן הגרוע ב-NBA - שני ניצחונות לעומת שמונה הפסדים. לכן, אף אחד בארה"ב לא הופתע מהדיווח הערב (שני) שכסאו של המאמן סקוט ברוקס מתנדנד.
העיתונאי קווין אוקונור מ"דה רינגר" פרסם כתבה מקיפה על בראדלי ביל והמצב של הוויזארדס וציין כי "כסאו של ברוקס בוער". בנוסף, נכתב כי ברוקס לא מצליח למצוא הרכבים אפקטיבים בהגנה ובהתקפה והקבוצה חייבת להשתפר, אחרת הבעלים יחליט על זעזוע. האמת, כנראה שזה די מתבקש.
2 צפייה בגלריה
סקוט ברוקס
סקוט ברוקס
הכיסא מתנדנד. ברוקס
(צילום: רויטרס)
2 צפייה בגלריה
דני אבדיה וראול נטו יוצאים להתקפה
דני אבדיה וראול נטו יוצאים להתקפה
בקרוב יהיה לו מאמן חדש? אבדיה
(צילום: AP)
וושינגטון מסתמכת בעיקר על שני הכוכבים שלה, בראדלי ביל וראסל ווסטברוק, אבל ההגנה לא מתפקדת והשניים לא ממש מצליחים לחבר ניצחונות. הלילה (בין שני לשלישי) תארח וושינגטון את פיניקס ותעשה זאת בלי הצמד. בעוד ביל נפגש עם חולה מאומת לקורונה, ווסטברוק פצוע. הוא סובל ממתיחה בשריר הארבע ראשי בירך ועל פי הודעת המועדון ייעדר כשבוע.
מי ששוב עשוי דווקא "ליהנות" מכך הוא דני אבדיה. הפורוורד הישראלי שוב צפוי לקבל הרבה דקות על הפרקט. במשחקו האחרון - שהיה גם הטוב ביותר שלו ב-NBA - אבדיה צלף שיא קריירה של 20 נקודות ב-128:124 הביתי שהוויזארדס ספגו ממיאמי. אבדיה גם שיחק הכי הרבה בקבוצתו (32 דקות) והוסיף 5 אסיסטים ו-5 ריבאונדים, במשחק בו חטף שני כדורים ולא איבד.

שני משחקים נוספים נדחו ב-NBA

עוד שני משחקים נדחו ב-NBA. הנהלתה הליגה פרסמה שהמשחק שהיה אמור להתקיים הלילה בין דאלאס לניו אורלינס נדחה, כמו גם ההתמודדות בין בוסטון לשיקגו מחר. למאבריקס אין שמונה שחקנים שזמינים למפגש והקבוצה נאלצה לסגור את מתקן האימונים. הסלטיקס, כידוע, לא שיחקו גם מול מיאמי בשל התפרצות קורונה בקבוצה.