טרי סטוטס ופורטלנד כבר לא. המאמן שעמד על הקווים של הקבוצה בתשע העונות האחרונות סיים את דרכו במועדון. הסיבה: בארבע מחמש העונות האחרונות הבלייזרס הודחו כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף.
סטוטס, שהיה אהוב מאוד על השחקנים, קיבל את הקרדיט גם העונה למרות האכזבה המתמדת מהיכולת של הקבוצה בפלייאוף, אך ההדחה 4:2 על ידי דנבר בסיבוב הראשון כבר הייתה יותר מדי.
2 צפייה בגלריה
טרי סטוטס
טרי סטוטס
טרי סטוטס
(צילום: AP)
הוא עוזב את פורטלנד עם מאזן מרשים שכולל שמונה הופעות רצופות בפלייאוף - הרצף הארוך ביותר ב-NBA כרגע, ומאזן של 402 ניצחונות לעומת 318 הפסדים (השני הכי טוב בתולדות המועדון).
"יש לי כבוד גדול לטרי ולדברים שהשיג בתשע העונות האחרונות", אמר נשיא פעולות הכדורסל בפורטלנד, ניל אולשי. "זאת הייתה החלטה קשה מבחינה אישית והן מבחינה מקצועית, אבל היא הכי נכונה עבור המועדון".
2 צפייה בגלריה
נפרדו כידידים. יוקיץ' מנסה לנחם את לילאד
נפרדו כידידים. יוקיץ' מנסה לנחם את לילאד
לילארד ויוקיץ' אחרי הדחת פורטלנד ע"י דנבר
(צילום: AFP)
הישג השיא של סטוטס בבלייזרס היה העפלה לגמר המערב ב-2019. כמו כן, הוא עלה עם פורטלנד פעמיים לחצי הגמר. מי שהוזכרו כמועמדים המובילים להחליפו הם שני שחקני העבר ועוזרי מאמן כיום בליגה, צ'ונסי בילאפס (ל.א קליפרס) וג'ייסון קיד (ל.א לייקרס). כמו כן, שמותיהם של עוזר מאמן ברוקלין, מיק דאנטוני, ג'ף ואן גנדי ומאמן אוניברסיטת וושינגטון, ג'ואן הווארד, עלו.